Reakcja EXO na...

4K 163 29
                                    

Reakcja EXO na to kiedy płaczesz przez sen/przebudzasz się w nocy

Do Wszystkich-

Od pewnego tygodnia męczą Cię koszmary przez to cały czas albo się przebudzasz lecz potem boisz się zasnąć albo płaczesz. Nie Chciałaś nic mówić swojemu chłopakowi aby go nie martwić na szczęście do tej pory udało ci się to ukryć lecz niestety musiała nadejść TA noc w której (Imię członka EXO) się przebudzi i zobaczy że płaczesz przez sen/nie śpisz.

Kyungsoo

Już niestety po raz kolejny masz koszmar, przebudziłaś się cała przerażona a z twoich oczu leciały łzy. Bałaś się zasnąć, tylko dlatego że bałaś się że ten koszmar się powtórzy, ale też nie chciałaś budzić D.O żeby mu o tym wszystkim powiedzieć. Po chwili nastało to iż KyungSoo się obudził.

-Jagya (idk jak to się pisze) czemu nie śpisz-wyszeptał przecierając oczy oraz siadając.-Płakałaś?-spytał patrząc na ciebie, twoje łzy odbijały się od światła księżyca dlatego ich dojrzał. Nie wytrzymałaś już, rozpłakałaś się oraz wtuliłaś się w niego, ten również Cię przytulił najmocniej jak może zaczął głaskać Cię po głowie oraz zaczął Cię uspokajać.-Ciii nic ci się nie dzieje, jestem przy tobie-wyszeptał po czym znów razem z Tobą się położył, on dalej głaskał Cię na uspokojenie. Ty w końcu się uspokoiłaś więc zasnęłaś wtulona w jego tors. On gdy to zauważył również zasnął i tak przespaliście spokojnie całą noc.

Kai

Jongin w nocy przebudził się bo słyszał czyjś płacz ale nie wiedział dokładnie czy mu się to śniło czy naprawdę ktoś płakał. Kai gdy tylko usiadł zaczął się rozglądać po pokoju ale nic nie widział, w tym momencie znów zaszlochałaś mówiąc "Kai n-nie rób mi tego....nie zostawiaj mnie" Jongin gdy to usłyszał odrazu spojrzał na ciebie, twoje policzki były całe mokre.

-Csiiii-wyszeptał przytulając Cię do siebie-Jestem tu i nigdy Cię nie zostawię-powiedział dając ci na uspokojenie buziaka w czoło a po chwili zaczął głaskać Cię po plecach tak byś się uspokoiła.

Sehun

W nocy Maknae przebudziło się ale NIESTETY w tym momencie ty znów nie spałaś przez koszmar.

-T/I? Coś się stało? Dlaczego nie śpisz?-spytał patrząc na ciebie, miałaś już dość ukrywania tego przed nim, opowiedziałaś mu wszystko.-Już od tygodnia tak ci się dzieje? Skarbie czemu nic nie mówiłaś?-w duszy było mu przykro że dopiero teraz się dowiedział ale też dziękuję sam sobie że w takim momencie się obudził bo dalej byłby w niewiedzy.-Choć tutaj-powiedział a ty przysunełaś się do niego, zamknął Cię w szczelnym uścisku. Ty zacząłaś czuć się bezpieczna więc mogłaś spokojnie zasnąć bo wiedziałaś że Sehun jest przy tobie i Cię nie zostawił. Zasneliście obydwoje w siebie wtuleni.

Chen

Gdy zobaczył że płakałaś w nocy (bo oczywiście się obudził) było mu przykro bo nie mógł nic na to zaradzić oprócz tego że mógł Cię przytulić i dać ci znak że nic się nie dzieje i że jest przy tobie.

Chanyeol

Chanyeol już od jakiegoś czasu domyślał się że coś jest nie tak, tylko że nic pewnie nie chciałaś mu mówić by go nie martwić. W końcu Chan'owi się udało i "przyłapał" Cię na tym gdy siedziałaś w nocy na łóżku ze łzami w oczach.

-Kochanie czemu nic mi nie powiedziałaś?-przytulił Cię-Przecież wiesz że zależy mi na tobie oraz wiesz że nie chcę widzieć Cię jak siedzisz smutna i płaczesz-powiedział spokojnym głosem całując Cię w policzek.

Suho

Junmyeon nie miał bladego pojęcia czemu płakałaś przez sen bo nie miał pojęcia co ci się takiego śniło ale wiedział że po śniadaniu mu wszystko wytłumaczysz jeśli nie będziesz chciała to wyciągnie z ciebie tą informacje siłą, a taką siła że pokaże ci absa i wyszepta pare sprośnych słówek....to zawsze na ciebie działa. No cóż teraz Suho nic nie poradzi więc przytulił Cię bardzo szczelnie pocałował w czoło i zasnął.

Xiumin

Nie Chciałaś martwić MinSeok'a ale miałaś dość już tych koszmarów. Próbowałaś go obudzić na takie sposoby-buziak, łaskotki, zabranie kołdry, zabranie poduszki, otworzenie okna...i nic nawet nie drgnął.

-Ty gnido...a będziesz coś chciał też będę to olewać-wysyczałaś przez zęby, ale jedno co Cię zastanawiało to to że po czym Xiu jest taki zmęczony jak przez ostatnie dwa dni miał wolne.

Lay

Jednorożec swej magii użył  (😏) i po chwili już nie płakałaś. Na śniadaniu się zapytałaś bo poczułaś coś przez co przestałaś płakać, ale gdy tylko zapytałaś Lay'a co to było powiedział że to tajemnica.

Baekhyun

Gdy się przebudził i zobaczył że nie śpisz, powiedziałaś mu wszystko, on to bardzo dobrze rozumiał bo też kiedyś tak miał. Przytulił Cię do siebie i zaczął ci śpiewać kawałek z piosenki Sing For You abyś zasnęła i w końcu udało mu się to. On sam po chwili zasnął, dalsza noc minęła wam spokojnie.

___________________________

Ten uczuć gdy przebudzasz się w nocy przez koszmar a później myślisz że zrobisz z tego reakcje na watt no to fajne hehs

Do następnej reakcji bayo~💞

Reakcje EXOOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz