Reakcja EXO kiedy Rapujesz/Śpiewasz jego partie w Lotto/ Monster/Love Me Right/Call Me Baby/Wolf/Mama
(Mój watt wariuje-,-)
Kyungsoo
Gdy usłyszał że ktoś śpiewa jego kwestie z początku piosenki Mama bardzo się zdziwił, bo w dormie nikt nie umiał tak czysto powtórzyć jego parti. Ty sobie leżałaś na łóżku i patrzyłaś w sufit śpiewając pod nosem.
~A to moja Jagiya tak ślicznie i czysto śpiewa...~pomyślał zaglądając do pokoju po cichu niczym pingwin ninja, ty niczemu nie świadoma śpiewałaś sobie dalej.
(Żaden inny gif mi nie pasował)
Kai
Grałaś z EXO w butelkę, miałaś wyzwanie od Suho abyś zaśpiewała partie któregoś z nich z piosenki Monster. Wybrałaś Partie Jongin'a...zaczęłaś śpiewać.
~Wowwwwww~pomyślał patrząc na ciebie jak by ducha zobaczył.
Sehun
Sehun oraz reszta EXO miała koncert i aktualnie śpiewali Love Me Right, stałaś za sceną i patrzyłaś na to wszystko byłaś dumna ze Wszystkich, pod nosem jeszce sobie podśpiewywałaś. Niestety na twoje nieszczęście miałas słuchawkę z mikrofonem i zapomniałaś go wyłączyć, gdy przyszła pora na rap Sehuna. Zaczął rapować to znaczy...ty zaczęłaś, chłopaki z EXO oprócz maknae miel wszystko ustawione i to że wyłączyli mikrofon sehunowi było specjalnie aby w końcu Sehun zwrócił uwagę na to jak zajebiaszczo rapujesz. Skończyło się tak że cała piosenka przeszła dobrze lecz zamiast Sehuna rapowałaś ty. On się bardzo ucieszył ale i zdziwił.
CZYTASZ
Reakcje EXO
RandomReakcje znanego zespołu EXO z Tobą w roli głównej #541 w losowo 03.10.2017 #529 w losowo 07.10.2017