Reakcja EXO
Na to że Sehun do ciebie zarywaSehuna tutaj nie będzie jak by co no bo wiecie reakcja na jego osobe itd...
Kyungsoo
Gdy Soo zobaczył że za często w około ciebie jest Sehun wkurzył się. Nie było ciebie przy Sehunie więc D.O skorzystał z okazji więc podszedł do niego.
-Młody nawet.nie.próbuj.podrywać.T/I. bo to się dla ciebie źle skończy-wycedził wkurzony przez zęby z zaciśniętą pięścią, widać było że maknae się przestraszył. Kiedy podeszłaś do nich uśmiechnęli się nawzajem.
-J-Ja już muszę się zbierać Pa noona~-pożegnał się wystraszony Sehun i odszedł. Wpatrywałaś się w odchodzącego chłopaka a potem na Kyungsoo.
-Co żeś mu zrobił?-spojrzałaś na niego ten tylko się uśmiechnął i powiedział "Nic".
Kai
Odwal sie od mojej T/I ty karaluchu niewyparzony~ pomyślał widząc ciebie z Sehunem w kawiarence. Zauważył was przechodząc przypadkiem koło kawiarenki która znajdowała się w budynku SM.
Suho
'________'
To jest jego mina gdy zaczął ogarniać czemu Sehun cały czas spędza z Tobą czas.
Chen
-Hej~ Jagiya...chodź idziemy się przejść-powiedział łapiąc Cię za nadgarstek i zabierając dalej. Byłaś w trakcie rozmowy wraz z zespołowym maknae, nie spodobało ci się to że Chen przerwał ci rozmowę.
-Czy ty możesz mi wytłumaczyć...-nie było dane ci dokończyć bo JongDae Cię pocałował-Co to ma...znaczyć?-dokończyłaś swoje zdanie zdezorientowana.
-Powiem jedno. Uważaj na Sehuna-oznajmił po czym sobie poszedł. Ty miałaś jeszcze większego mind fuck'a na twarzy.
Chanyeol
Yoda miał w wylane, wiedział że go nie zostawisz a Sehun będzie miał wpierdol.Xiumin
Kiedy tylko Sehun podchodził do waszej dwójki, MinSeok zamrażał go wzrokiem po czym odchodził od niego z Tobą.
Lay
-Nie zbliżaj się do niej-wywarczał na maknae. Ten widać miał wyrąbane więc podbiegł do ciebie i Cię przytulił. Niczego nie świadoma oddałaś uścisk Sehuna.
Baekhyun
Sehun był zbyt leniwy żeby chociaż Cię przytulić więc Baeknawet nie pomyślał że sehun podrywa ciebie w ogóle mogło mieć tu miejsce.
Tao
Tao nie odstąpywał Cię ani na krok gdy w twoim otoczeniu był maknae.
Kris
-A niech se podrywa ile chcę i tak jestem lepszy od tego dzieciaka-powiedział pod nosem.
Luhan
Sehun Cię nawet nie zaczepiał nic...to bardziej Maknae zaczepiał Jeolnka. Więc lulu był spokojny, ale irytowało go to że sehun cały czas tyka jego włosy.
CZYTASZ
Reakcje EXO
RastgeleReakcje znanego zespołu EXO z Tobą w roli głównej #541 w losowo 03.10.2017 #529 w losowo 07.10.2017