.5.

326 50 11
                                    

- Kochanie, wychodze. Nie będzie mnie tydzień, dasz sobie rade?

-Tak mamo, spokojnie. Mam już prawie osiemnaście lat - Zachichotał długowłosy i popchnął kobiete w strone okna - uważaj na siebie, nie spiesz sie. Kocham cie! - Zawiązał włosy na jej biodrach i spuścił na trawe.

- Też cie kocham Victorku- pomachała mu i zniknęła za liśćmi.

- Okay - westchnął i spojrzał na szafe. Podszedł do niej i wyciągnął chłopaka. Obudził go Yurio, tym samym sposobem co ostatnio.

- Schodzisz? - Katsuki stał już na ziemi,czekając na młodszego, długowłosego chłopaka. Victor zbliżył sie do parapetu i spojrzał w dół. Bał sie, miał mieszane uczucia co do wychodzenia na dwór. Przecież tam są bandyci, chcący jego włosy dla siebie..

- J-już! - zawiesił włosy na haku i powoli zsunął sie z wieży, z patelnią pod pachą. Przy samej ziemi zatrzymał sie, delikatnie dotykając końcówkami palców zmrożonej trawy. Niepewnie stanął prosto i zachichotał do siebie, zaczynając biegać i skakać wokół siebie. Nie przeszkadzał mu chłód pod stopami, czy mroźne powietrze przyprawiające go o gęsią skórke.

- Nie będzie ci zimno? - Ciemnowłosy spojrzał na odkryte ramiona i stopy niebieskookiego, marszcząc brwi.

- Nie wiem - przekrzywił głowe - mogłem coś sobie uszyć przed wyprawą.. - postukał palcem po policzku.

- Nieważne, chodźmy - ruszył do wyjścia z kryjówki. Victor i Yurio szli za nim, krok w krok.

-O Mój Boże, ale tu pięknie!- niebieskooki wskoczył ma kamień, patrząc na krajobraz przed nim. -już nigdy nie wróce do wieży!

- Tia.. - Katsuki przewrócił oczami, poprawiając okulary zsunięte z nosa - jesteś głodny?

- Troszeczke - zeskoczył wprost na jego plecy, chichocząc. - zimno mi w stopy- wysunął dolną warge, nie czując już kończyn przez śnieg.

- znajdziemy ci jakieś obuwie, ale to później. Teraz idziemy sie ogrzać i zjeść -brązowooki ruszył przed siebie, niosąc na plecach długowłosego chłopaka.

Na chwile zawieszam książke 💁 przepraszam, ale druga gimn. Nie jest łatwa, tym bardziej że moja szkoła nie jest w stanie ogarnąć godzin ( 7 klasa i no wiecie..) przepraszam 💙💙

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 06, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Zaplątani// Victuuri(Zawieszone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz