--Gezegen Fatihi--

18 3 0
                                    

Güzel mi güzel bir gezegende hüküm krallığının bir kasabasında büyük bir heyacan vardı bu kasabanın adı ruvey kasabası idi ismini Theonerin ortağı olan çift dişli kaplandan alıyordu önceden bir şehirdi fakat Theonerin gidişinden sonra sömürgeye uğradı ve sınır savaşları yüzünden oldukça harap düşerek bir kasaba olmaya kadar düştü bu görkemli şehiri  ve sınırı yöneten bir klan vardı raegen klanı önceden gücü koca bir imparotorluğun sınırı koruyacak kadar fazla idi Theoner gibi bir adamın bile saygı duyduğu bu klan şimdi sadece bir kasabayı yönetiyordu. ruvey kasabasının heycanlı olmasının sebebi raegen klanının ve kasabanın şefi olan light raegenin karısı doğum yapmak üzereydi  klandaki bütün kadınlar bir odaya sıcak su havlu gibi malzemeler taşıyordu erkekler ise klan lideri light raegen ile birlikte bir agacın dibinde bekliyorlardı. light ağacın etrafında dönüp duruyordu bu onun ilk oğluydu 2 kızı vardı biri 5 biri 3 yaşında idi fakat şimdi oğlan olucağını söylemişti şifacı bu onun için çok büyük bir mutluluk du artık klanını birine bırakabilcek di oğluyla oynıcak ve onu sert eğitime tutucaktı bu çok eğlenceli olucaktı nede olsa o eskidende olsa kudretli olan bir klanın lideriydi ve kendisini herkezden gizli tutarak geliştiriyordu  gücü şu anda Güçsel Kaynak Aleminde 6.seviyedeydi ve yaşı 34 dü bu büyük bir başarı idi normal dahiler 35 yaşında güçsel kaynak alemine yeni giriyorlardı normal bi insan 200 yaşına kadar yaşardı her alemde 200 yıl daha fazla yaşardı fakat alem atlamak çok zordu o ise bir başarı gerçekleştirmişti bunu krallıklar duysa ordusuna general olarak alırlardı onu fakat lightın bir planı vardı oğlunu eğiticek ve klanın mirasını oğluna bırakıcaktı eğer miras onu kabul ederse bu klan theonerin zamanındaki halinden bile güçlü olabilir demekti bu yüzden çok önemliydi miras kızlarını red etmişti kendisinide red etmişti büyük büyük babasını kabul etmişti ve o zamanda theonerin zamanıydı . 

Şak!!!.........inghaaa inghaaaaaaa 

işte o beklenen an gelmişti oğlu doğmuştu light koşar adımlar ile odaya ilerledi ve kapıyı tıklattı kapıyı şıfaci roze açtı ve 

-_tebrik ederim kasaba şefi light nur topu gibi bir oğlunuz odu _- dedi .

light bunu duyar duymaz kapıdan içeri girdi ve bezlere sarılmış bir bebeğin karısının yani renika'nın kucağında durduğunu gördü gözleri dolu bir şekilde karısının yanına gitti ve elini tuttu sonrada 

-_renika hayatım seni çok seviyorum bana sonunda bir erkek evlat vermeyi başardın seninle gurur duyuyorum _- dedi ve renikanın alnından öptü .

light çocuğunu kucağına aldı ve onu incelemeye başladığı an şok oldu . çünkü çocuk sanki bunu bekliyormuş gibi bi anda gözlerini açtı ve babasının elini tuttu asıl olay bu değildi çocuğun gözleri bir denizin durgunluğu kadar sakin bir buzdağı kadar koyu bir mavi rengi gözlere sahipti ve sanki gözleri yanıyordu mavi bir ateş edasıyla yanıyordu masmavi bir ateş gibi parlıyor ve çok fazla bakarsan ruhun yanıcakmış gibi hissediyordun .

bembeyaz bir tene sahipti ve kumral ile sarı karışımı bir saça sahip olucakmış gibi bir saç köküne sahipti light resmen hayran olmuştu o soğukluğu ile bilinen adam birine bakarken yanıcak gibi hissediyor ve hayran hayran bakıyordu bunu gören klan elderleri şok içindeydi çünkü hem klan lideri hemde onlar hayran kalmıştı.

light çocuğunu alnından öptü ve havaya kaldırdı ardındanda bağırdı ve sesini tüm kasabaya duyurucak şekilde.

-_oğlum altair raegen sağlıklı bir şekilde herkezi hayran bıraktırıcak bir güzellikle doğmuştur_- diye bağırdı.

bütün kasaba sakinleri bu sesi duyar duymaz mutlulukla birbirlerine sarıldılar,onlar kasaba şefine bağlıydılar en içten dilekleri ile light'ı seviyorlardı ve onun oğlunu daha çok seveceklerdi .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Merak Ve Gizem (MVG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin