1.9

1.3K 180 18
                                    

-Юнги още колко остава?- изпуфтя Джимин.

-Стигнахме.

Юнги пусна ръката на Джимин и отиде да остави кошницата, която бе приготвил по рано, на тревата.

-Юнги, педерастулник такъв, къде изчезна и ме заряза. Знаех си че е ло.... уоу!- възкликна Чим, след като Юнги премахна кърпата за глава от очите му.

Пред очите на по малкото момче се разкри прекрасен пийцаж. Беше пролет, а цветята тъкмо се бяха разпъпили.

Из въздухът се носеше приятна и опияняваща миризма. Тревата бе обагрена с най различни разцветки на зеленото, но придимно преобладаваше ярко зеленото. На няколко метра от тях имаше езеро. Водата бе чиста и бистра.

Личеше си, че малко хора знаеха за това място, защото всичко бе запазено толкова диво и красиво.

-Знаеш ли... ти си първият човек на когото показвам това място. Баща ми ме водеше тук когато бях по малък. Беше тайното ни място. Тук дори се научих да плувам- засмя се нервно Шуга- След като той почина... аз идвах тук доста често и си припомнях всичките прекрасни спомени, които съм изживял с него. Аз...н-не можах дори да... - Юнги не успя да довърши.

Момчето рухна, докато все още гледаше красивия пролетен пейзаж със сълзи в очите.

Джимин, не бе виждал Юнги да плаче. Не се познаваха много добре, но знаеше, че Юнги не е от типа хора които споделят чувства и тем подобни лични неща, пък камоли да плаче пред хората.

Чим не знаеше какво да направи. Затова сметна, че ще е най- добре да действа. Затова го прегърна и започна да разстрива гарбът му, като отпусна глава на рамото му.

To Be Continued

[+]

Утре сутрин ще кача продължението на главата. Защото сега адски ми се спи и две не виждам.

Усещам, че тази история ще се превърне в голяма боза.

Предполагам, че има грешки...Затова моля да ме извините, ще ги оправя когато съм в добра кондиция.

Може да оставяте мнения и критики в коментарите^^

Лека и мека💕

nudes - pjm + myg ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora