2.0

1.3K 170 5
                                    

Двете момчета постояха още малко така, слид което Юнги се размърда и изтри сълзите си.

Той се усмихна и посочи към кошницата.

-Сигурно си гладен, ника ядем.

Джимин само се усмихна и кимна. Той за пръв път виждаше по меката страна на Юнги и това го караше да се чувства щастлив.

-
Срещата на двете момчета беше прекрасна. Смяха се, говориха си за нелепи случки от тяхното детство.

Двете момчета се чувстваха истински щастливи. Макар и двамата да бяха толкова различни един от дрег, намериха сходни интереси, които ги караха да си пасват толкова добре.

Щом започна да се смръчава двете момчета събраха нещата и се върнаха по обратния път.

Те влязоха в колата на Юнги, като по голямото момче постави кошницата на задната седалка и запали двигателя на автомобила.

-

Докато Юнги караше, Джимин не обели и думичка. Стоя и гледаше през прозореца с лека усмивка изписана на лицето му, докато не се унесе и не заспа.

-Благодаря ти за днес- продума ЙЮнги с тих и присипнал глас - Наистина оценявам факта, че се съгласи да излезеш с мен, въпреки Минхо и цалата тази история.

-

-Пристигнахме!- възкликна по голямото момче, което накара Джимин да се събуди.

Юнги понечи да го целуне, за лека нощ, ала Чим само кимна и излезе от превозното средство.

На бегом момчето влезе в блока си, като се облегна на входната врата и отпусна тялото си срещу студения метал.

Дишането му се бе очестило, а сърцето му биеше лудо. Никога досега не се бе чувствал по този начин. Знаеше, че
изпитва нещо към Минхо, но също така изпитваше и нещо към Юнги. Само дето не искаше да приеме този факт.

Той изкара телефона си и отвори приложението снапчат.

Побърза да отвори чата им с Юнги.

minmin {21:46}

Въпреки че не те понасям...

Днес си изкарах чудесно

И бих го повторил отново

Благодара ти 💕

[+]

Като чели нищата се случиха малко бързо. Ще пренапиша главата. И под пренаписване ще добавя повече описания.

nudes - pjm + myg ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora