4- İksir Dersi

467 34 36
                                    

Draco'nun ağızından

İlk dersimiz iksirdi ve geç kalmıştım. İlk günden neden?

Kapıyı tıklatıp sınıfa girdim. Girdiğim anda ise simsiyah giyinmiş, siyah ve yağlı saçlı bir adam önümü kesti.

"İlk günden geç kalmanız çok yazık Bay?"

"Malfoy efendim. Draco Malfoy."

"Geç kaldığınız için Gryffindor'dan 10 puan Bay Malfoy."

Gryffindor'lular bana kötü kötü bakarken birkaç Slytherin'in sırıttığını gördüm. İçlerinde Granger'da vardı. Rezil olmuştum.

Arkalarda bir çocuğun yanı boştu ve oraya gittim.

Çocuk sinirli değildi. Bana sinirli değilse yeni bir arkadaş fena olmaz.

"Merhaba adın ne?" Diye sordum.

Çocuk bana baktı ve utangaç bir şekilde "Neville Longbottom." Dedi

"Ben de Draco Malfoy."

Çocuk gülümsedi. Sanki tüm utangaçlığı bir anda gitmişti.

"Potter! Öğütülmüş çirişotu kökünü pelinotu demine eklersem ne elde ederim?"

Profesör'ün sorduğu soruyla hemen el kaldırdım. Bunu biliyordum. Tek bilen de benmişim gibi duruyordu.

"Bilmiyorum efendim."

"Gryffindor'dan 5 puan!"

Bu adamın Gryffindor'la derdi neydi ki?

Profesör, Harry'ye bilemyeceğini bildiği soruları sormaya devam ederken Granger'a baktım. Harry'ye alaylı bir şekilde bakıyordu. O yüz ifadesiyle çok tatlı görünüyordu.

NE

DİYORUM

BEN

Granger'a tatlı mı demiştim?

Ah iyi değilim.

Bir anda Granger'da bana bakmaya başladı. Yüzü gülümser gibi oldu ama kafasını anında çevirdi ve Profesör'ü dinlemeye başladı. Veya sadece dinliyormuş gibi yapıyordu.

-

Ders bittikten sonra boşluğum vardı. Karagöl'ün kenarında bir ağacın dibinde oturup çantamdan Hogwarts: Bir Tarih kitabını çıkardım.

Aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum, kitaba dalmıştım, yanıma birisinin oturduğunu hissettim. Bakma gereği duymadan kitabı okumaya devam ettim.

"O kitap çok sıkıcı değil mi Malfoy?"

Sesin geldiği yere baktım. Granger'dı. Burada ne işi vardı?

"Hiç de değil. Gerçekten çok eğlenceli ve güzel bir kitap." Diyerek kitabıma döndüm.

Yüzüme iğrenirmiş gibi baktı.

Ne var? Kalın kitapları okumayı daha çok seviyorum.

"Çok sıkıcısın Malfoy. İnsan biraz konuşurdu."

"Bana 'Bulanık' diyen biriyle neden konuşayım ki?"

Haklıydım.

"Ah o konu. Öyle demek istememiştim aslında."

"Nasıl öyle demek istememiştim? Resmen bana bulanık dedin!"

"Dediğim şey için pişman değilim ama neden öyle demek istemediğimi de söylemeyeceğim. Hem babam şu an seninle konuştuğumu duysa beni öldürür."

"O zaman neden hala konuşuyorsun?"

"Bilmem."

Gitmeyeceğini anladım ve kalktım. Birkaç adım atmıştım ki Granger konuştu.

"Görüşürüz, Malfoy."

-------------------------------

Selam selam selaaam kkddlöj

Gene kısa bir bölüm nolet olsn.

Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Lütfen oy ve yorum atın o yıldıza basmak çokta zor olmamalı fşkroldj

'Mudblood'《dramione》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin