Witam wszystkich. Ostatnio jakiś nie miałam chęci na rysowanie, jednakże dzisiaj wzięłam się w garść i coś nabazgralam.
Taka Laura w bikini. Ma zamknięte oczy bo jakoś tak. Mi się zachciało.
I proszę się nie czepiać że ma różnej wielkości cycki. Jest rysowania troszeczkę pod kontem, ta pierś jest bliżej nas, więc jest większa. Proste.Brat Laury, Tedek. Dawno go nie rysowałam, albo raczej kolorowałam i musiałam odświeżyć pamięć. Bo zapomniałam jakie miał kolory. Skóra orginalnie była szara ale jednak jako że Ted jest człowiekiem, dałam mu normalny odcień skóry. Ale to że jest człowiekiem nie oznacza że Pido na nim nie eksperymentował.
Najlepszy przyjaciel Teda z dzieciństwa. Przed spotkaniem Pido, był razem w kapeli muzycznej. Niestety przez tortury (był rażony prądem, Ted równieź ale w mniejszym stopniu) lekko mu sie w głowie poprzewracało, a jego skóra przybrała niezdrowy, szary kolor.
Rysowałam go kiedys, ale wtedy był tylko randomową postacią.
Historia moich postaci może się nie zgadzać z tą z początkowych rozdziałów. Wtedy wydawało się że Laura, Ramen i reszta, tak się urodzili.
Jednak kiedy powstał Pido, przyszły mi do głowy fajniejsze pomysły. Tak w sumie to na nim wszystko się opiera.
Szalony naukowiec, który oddał swoją duszę i stał się demonem.Na początku dążył tylko do stworzenia rasy idealnej, ale wkrótce przemieniło się to w obsesję. Testował na nastolatkach swoje chore teorie. Niestety nie byłw stanie, jako człowiek, cokolwiek zdziałać. Zawarł więc pakt z demonami.
Hm... rospisalam się trochę w tym rozdziale, ale trzeba było, żeby można zrozumieć postacie które rysuję.
Bay, bay i zapraszam do mojej książki. Zaklinacze Mroku.
CZYTASZ
Wspaniałe Rysunki Cytryny
AléatoireCytryna miała ochotę coś narysować i opublikować. Oto rezultaty.