Haj, mam parę rysunków więc mogę publikować. Ale zanim zacznę to mam pytanko. Byłby ktoś chętny, żebym zrobiła mały konkurs? Spokojnie, jeśli ktoś chce, to nie oznacza od razu jego udziału. Tak tylko pytam, bo się zastanawiam.
Mam wrażenie, że za rzadko ją rysuję. Normalnie ma dwie luźne kitki, ale wygodniej rysować mi jedną. Nie mieszają się wtedy włosy z warkoczem.
Jest to rysowane w większym rozmiarze i mam wrażenie, że ma za duże oczy. No i próbowałam w tło.
Rysowałam Ayumu w wakacje, jako broń z anime Noragami. Wzięło mnie na przeglądanie starszych prac więc go narysowałam.
Pani Flora, bo dawno nie było. Rysowałam na religi. Mega podoba mi się jej wdzianko ^
A właśnie. Składam wszystkim szczere, spóźnione życzenia Wielkanocne 👍❤ mam nadzieję, że były króliki i dużo jaj.
Ramen również mało było, więc oto i ona. Trochę podrosła od ostatniego rysunku. Ale nadal jest małą siostrzyczką Laury i Teda ^^ wpadł mi też do głowy pomysł na nią, ale się powstrzymam od pisania.
Will Cipher. Można to uznać w pewnym stopniu za redraw. Redraw zamówienia. Albo i nie.
Ja jeszcze dokończę te szkice, bo Ciphera może zrobię farbkami.
Na razie to wszystkie rysunki. Co myślicie o tym konkursie? Bo w sumie to trochę głupio będzie mi robić jeśli nikt go tu nie chce.
Bay, bay
CZYTASZ
Wspaniałe Rysunki Cytryny
De TodoCytryna miała ochotę coś narysować i opublikować. Oto rezultaty.