yetimhane zamanları

81 34 20
                                    

Melek yetimhane kapısından içeri adımmını attı. girdiğinde heyecanlı ve korkaktı ne ile karşılaşacağı hakkında hiçbir bilgisi yoktu .

Soğuk ve ıssız gibi göründü gözünde çocukların uyku saati sıralarıydı. Onu işlemlere başlamak için müdüre hanımın odasına aldılar . Bir yığın dolusu kağıt gördü . Karakoldan alınan bilgileri tek tek sisteme işlediler .melek bir yandan yanındaki bayana annem nerede New zaman gelir diye tekrarladı. Bulunduğu durumdan habersizce. Bir süre sonra işlemler bitti küçük meleği başka odaya aldılar üzerini çıkartıp kızın vücudunu yokladılar herhangi bir yara darp varmı diye sonra yardımcı bayan geldi yanlarına bu kızımız yeni geldi dedi çalışan bayan gidin kıza bir takım pijama getirin duş alıp temizleyelim sonra da giydirelim. Karnın açmı kızım diye sordu melekte ufak bir ses tonuyla evet biraz acıktım dedi . Mutfağa götürüp önce karnını doyuralım dedi ve sonra yardımcı bayan teslim etti meleği . Mutfağa doğru yol aldılar . Melek mutfağı görünce ona çok yabancı gelen metal tabaklari görünce çok şaşırdı. Bune diye sordu bayana, oda tabldot dedi ilk defa gördüm dedi. Sonra biraz çorba biraz da pilav koydular tepsiye bir güzel yedi çok acıkmıştı. Yemeğini bitir sen sonra bana seslen dedi bayan ve yanından uzaklaştı. Melek yemeğini bitirdi abla ben yemeğimi bitirdim uykum geldi benim dedi ..bayan onu aldı ve duş için banyoya götürdü. Burada herşey çok farklıydı evdeki gibi değildi banyo kocaman oda gibi bütün çocukların yıkandığı yer ve çeşmeler vardı . Artık burada duş alıncaksın dedi kendin yıkanıcaksın burda çocuklar var zamanla öğrenirsin dedi ve kızın saçlarını yıkadı taradı temizledi ve pijamalarını giydirip o soğuk odalar tanisması için kolidordan yürümeye başladılar bı kaç adım sonra işte geldik sen burada yaticaksin dedi bu uyuyanlarda senin arkadaşların kardeşlerin olucak artık dedi ,nasıl yani dedi melek annem kardeşlerim gelmicek mı diye sordu bayanda hayır artık bunlar senin yeni ailen kardeşlerin dedi .melek ağlamaya başladı hayır eve gitmek istiyorum ben annemin yanında olmak istiyorum abimi ablamı çok özlerim dedi ..hayır ağlama dedi bayan burda ağlayan çocukları Pek sevmiyoruz dedi şikayet etme de yatıp uyu hadi dedi . Mecbur bir şekilde gösterildigi yatağa gidip uzandı melek. Uykusu varken uyuyamadı ağladı elini açıp lütfen allah baba beni annemlerin yanına götür annemi istiyorum babamı istiyorum lütfen diye dualar etti tabi daha sonra bu 5 yaşındaki kız uykuya daldı ,biraz uyuduktan sonra hemen uyandı yatağı yabancı gelmişti yadırgadı sanki tüm bunlar ruyaymis gibi anne diye seslendi sessizce . Yanında ondan biraz daha büyük bir kız vardı oda uyanmıştı niçin ağlıyorsun diye sordu annemi kaybettim annem yok dedi kız onun gözlerin içine bakarak merak etme burda hepimizin annesi veya babası yok ama merak etme bazen buraya gelen ablalar abiler oluyor bize küçük hediyeler getiriyor onları çok seviyorum sende tanışırsın eminim sana da getirirler diye tesellide bulundu .ben hediye istemiyorum dedi küçük melek annemi istiyorum gece olunca korkuyorum annemi istiyorum diye ağladı .

Aradan bir kaç gün geçti melek hala annesini babasını kardeşlerini merak ediyor ve çok özlüyordu sürekli her gördüğü kişiye soruyordu ne zaman gelicekler diye ama herkes ona buraya alişmalısın diyordu .yemek saati gelmişti yemek yemek için yanındaki kızla mutfağa doğru yürüdüler içeri girdi metal tabaklardan eline aldı bu defa en sevdiği yemeklerden biri vardı makarna yaşasın ben makarnayı çok severim dedi aldı ve sonra tabağını bir güzel yedi . Bır kaç saat sonra Çocuk esirgeme kurumunun bahçesinde bulunan parka indi arkadaşıyla biraz sallandı sonra kaydırağa bindi ve kötü bir şekilde yere düştü ayağı kanıyordu . Anne diye ağlamaya başladı yardımcı bayan yanlarına geldi ne oldu nasıl oldu diye sordu oda kaydıraktan düştüm bacağım çok acıyor dedi sonra bir kaç krem ve yara bandından sonra kendine geldi odasına götürdüler ve tekrar duasını etti ve yatıp uyudu .. daha sonra yanındaki kızla tekrar konuşmaya başladı senin annen nerde diye sordu kıza kızda annem ve babam trafik kazasında öldü dedi benide buraya getirdiler annem ve babamın dışında yani dedemle nenemler köydeler ve beni evine alan olmadı bu yüzden burdayım dedi . Ama sana Bir şey söyleyeyimmi eğer burda şansın varsa tekrar bir ailen olabilir seni seven sana bakan güzel oyuncaklar alıp saçını tarayan bir annen olabilir yinede dedi ..melekte nasıl yani yeni bir anne bir babamı diye düşündü içinden . Tekrar heyecanlanmistı.

Aradan bir kaç hafta geçtikten sonra çocuk esirgeme kurumuna baş vuran bir bayan ve adam girdi kapıya çocukları olmuyormuş bir çocukları olsun istiyorlarmış. Gelip danıstılar evlat edinme hakkında bilgi aldılar formları doldurup kendileri hakkında bilgi verdiler... Bunlar orta yaşlarda maddi durumu gayet iyi hayatta sadece eksiği evlat olan bir aileydi. Bir kaç görüşmeden sonra çocukları görüp sevme ilgilenme izinleri verildi çocukları tanımaya çalışıyor ve konusuyorlardi ve görüşme ve konuşma sırası meleğe geldi. Merhaba kızım nasılsın diye sordu bayan. Bak benim çocuğum yok bir kızım olsun çok istiyorum benim kızım olmak ister misin diye sordu melekte bilmiyorum diye cevap verdi peki parka çıkmak istermisin seni dışarı çıkarim biraz salıncakta oynariz ne dersin dedi melekte kabul etti. Tamam parka çıkalım dedi ve o bayanın elini tuttu .parkta biraz eğlendikten sonra melek hemen ısınmıştı bu bayana. Daha sonra ben artık gidiyorum sende düşün tamam mı annen olmamı istiyorsan dedi . Melek üzülmüştü o kadar küçük ve çaresizdiki hemen alışmıştı bu bayana ..daha sonra bu bayanın yollarını gözledi ..bı kaç gün sonra evlat edinme işlemleri biter bitmez Ogün gelmişti .

Bayanın elinde bir çok hediye ve çok süslü güzel elbiseler . Melek buna çok sevindi .meleği odaya alıp kırmızı bir elbise birde buna uygun çok güzel bir şapka vardı hemen giydirildi saçları tarandı ve bu soğuk yerden sıcak ailesi ve yeni ve farklı biri olsada annesi olacağı için çok mutluydu. . yürüdu annesi olucak bayanın elinden tutup tüm kolidor boyunca yeni annesinin elini tutup arkasına bile bakmadan yürüdü çok mutlu çok sevinçli ve heyecanlıydı .

Çünkü yeni bir hayat yeni bir başlangıçtı 🙏

soğuk HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin