26

1.7K 145 12
                                    

"Awalnya kau masuk balik? Yura dengn mark pun tak masuk lagi"

Soal taehyung.  Kejap. Mana dia tahu aku keluar nak pergi tengok yura dgn mark.  Jgan kata dia ni keturunan pak belalang

"Mana kau tau aku nak tgok dorg? "

"Ofc la aku tau. Aku kan alien. So, aku ada banyak mata"

Banyak mata lah sangat!  Puyihh. Nasib aku geli nak pegang muka kau yang mcam beruang terlepas dari gunung berapi. Kalau tak,dah lama aku lempang kau tau!

"Aish.  Balik nnti aku cerita. Harini aku dtg umah kau"

Skip

Yura pov

Sekarang dah nak dekat pukul 4.00 petang.  Kenapa dia tak balik lagi. Dalam kelas tadi pun badmood.  Cikgu tanya sikit pun dia nak marah cikgu balik.  Aku tau la ms. Rose tu syok kat kau!.

Lupa jalan balik agaknya.  Aa takpe.  Dia dah besar panjang. Pepandai lah dia tanya org jalan balik. 

Tapi.  Yang hilang ingatan aku bukan dia.

Ish!!  Serabut aa mcam ni!!

Jungkook pov

"Woi jamban!  Kau kata nak. Cerita!  Mana?!  Dari tadi kau diam!"

Suara taehyung menghentikan lamunanku.  Bangang aa dia ni.  Cakap tak payah la jerit jerit

"Kau pehal jerit sial.  Aku depan kau je.  Sabar la.  Aku nak cerita lah ni. Setan betul"

"Okea.  Cerita cepat"

"Tadi aku nampak mark dgn yura gelak gelak. Aish.  Aku tak mampu buat yura senyum. Rasa macam mark je yang layak untuk yura"

Sumpah aku sedih sekarang. Mcam ni ke rasa bila orang yang kita syang tp dia syang orang lain.

Ya aku bodoh sebab dulu yura syang aku.  Tapi aku permainkan dia. Bodoh.  Memang bodoh

Taehyung pov

"Eh kejap.  Kau kata yura hilang memori indah dia kan? "

Soal aku. Tu maknanya....    

"Yelah.  Berapa kali nak bagitau!"

Balas jungkook. Tak guna lah dia nih.  Tanya sikit pun nak memekak!

"Maknanya"

Aku menjongketkan sebelah kening sambil mengukir senyuman sinis. 

"Kau tak payah buat muka syaton kau kat sini.  Maknanya apa penyapu"

Penyapu!  Dia panggil aku penyapu?!  Bahabi tau dia nih!

"Lembap la kau!.  Kau juga cakap kat aku yang dia tak ingat yang dia dah kawin dgan kau kan?"

"Habistu apa kena mengena? "

Bodoh betul anak jeon ni.  Patutnya kau jadi anak juon Tu je bodoh semacam je aku tgok!

"Habistu!!  Mesti la dia bahagia masa dia kena kawin dgan kau bodoh! Pabo! Stupid! Bangang"

Ha semua keluar.  Mampus kau lah. 

"Aaaa..  Ha'ah kan!!. Bermakna dia tak terpaksa la kawin dgn aku.  Dah aku nak balik.. Byeee!! "

Terus dia ambil beg menuju kearah pintu dan memakai kasut. Aku cuma perhatikan je dari belakang

Takpa jungkook aku doakan kebahagiaan kau dgn yura.

Seena pov

Pintu bilik aku dibuka dari luar menandakan ada orang ingin masuk. 

HEART TO HEART [COMPLETE]Where stories live. Discover now