❤
Sampai je dekat taman tu srsly aku rasa nak melompat mcam kawan aku yang dijaga dengan baik di zoo sana. Lawa siaaa taman nih!!!!!!!!!!!!!
"Awa kenapa kita berdua je kat sini? "
tanya aku. Iyelah pelik. Taman lawa lawa. Tapi aku dengan jungkook je yg ada
"Taman ni sya dah suruh pengawal tu jangan bagi siapa siapa masuk. Harini taman ni kita punya" jungkook
Kau pikir ni apa? Taman ni kan public punya. Suka suka je kau kan. Mentang mentang kaya!. Hahahaha. Tapi nevermind dia buat semua ni untuk aku?. Untuk aku.???
Suweetttt namatey. Okea aku bagi tau eh apa dlam tman nih. Taman ni nak kata besar tak besar mana. Tapi muat la kalau 100 gajah nak buat kem tentera kat sini.
Dalam dia penuh dgn balom warna putih! Bunga rose putih! Kerusi putih! Ha macam mcam lagi. Korg imagine la sendiri taman idaman korang. Ngehh. Cerita byak byak takut korg jealous.. Hehehe
"Tapi jungkook. Kenapa semua yang ada kat sini warna putih? Kenapa awa buat sekarang? Kenapa tak buat hari lain? Besokkan cuti"
tanya aku tak puas hati. Yelah dtg sini dgn pakai baju sekokah, beg sekolah. Bukan nya baju sekolah ni lawa sangat pun.
"Putih? Hahaha awa tak suka ke warna putih? Bagi sya putih tu tenang. Kenapa saya buat harini?. Awa lupa ke yang harini dah genap sebulan awa dengan saya"
*NOTE: AUTHOR DAH AWALKAN DORG PUNYA RELAY SEBULAN. SO PEPANDAI PIKIR BANYAK BENDA SWEET YG DORG DAH BUAT SAMA SAMA*
"Sebulan?. Hahaha awa ni sebulan je baru. Belum setahun"
"Takpa. Dah jom kita makann. Tu sya dah siapkan semua. Sweet tak? " jungkook
"Sweet la syangg~~"
buat kali pertama aku ucap kata sayang dekat lelaki. Aku harap sangat kau ikhlas dengan aku jungkook. Banyak benda yang kita buat sama sama walaupun baru sebulan.
Tiba tiba aku rasa cecair jernih mengalir dri kelopak mata aku.
"Yura? Wae nangis nih? Sya ada buat salah ke? " jungkook risau. Dia datang dekat aku. Hadapkan muka aku biar pandang muka dia. Aku terpaksa dongakkan sedikit kepala. Maklumlah dia lagi tinggi dari aku.
"Kenapa ni" katanya lagi sambil memegang kedua dua belah pipi aku dan lapkan air mata aku guna kedua dua ibu jarinya.
"Saya cuma harap kita kekal mcam ni. Jangan tinggalkan sya. Walaupun baru sebulan, tapi sya syangkan awak sangat sangat" kata aku sambil memeluk badan jungkook. Bukan apa. Aku takut hilang dia. Takut sangat.
jungkook pov
" saya cuma harap kita kekal macam ni. Jangan tinggalkan sya walaupun baru sebulan, tapi saya sayang awa sangat sangat" dia peluk aku.
Timbul rasa bersalah dalam hati ni bila dia nangis macam tu. Kejam sangat ke kalau aku tinggalkan dia harini.
Takpa kot. Biasa lah tu, aku tgok ramai je kawan kawan aku yang putus cinta rilex je. Drama je lebih yura ni.
"Yura~ dengar sini. Sya takkan tinggalkan awa walau apa pun jadi"
"Janji? " yura
"Nae" kata aku sambil mengusutkan sedikit rambutnya.
Aku minta maaf yura. Aku takda niat kalau lepasni kau sakit sebab aku.
skip💔
Yura pov
Sekarang dah pukul 11:55 tgh malam. Dah seharian aku duduk dgn dia. Happy juga lah. Bila Mamat ni buat lawak bodoh! .hahahahahahahaha. Jungkook kata pukul 12.00 nnti dia nak cakap benda penting.. Jangan la cakap dia nak ajak aku kawin 😍😍😍. Ala kau ni kook. Buat aku rasa nak mati je. Ckap jelah. :'))).. Tak sabar yini..
"Jungkook, kenapa awa nak ckap pukul 12.00 nnti. Sekarang tak boleh ke? "
Jungkook pandang aku lepastu pandang jam tangan dia balik.
"Lagi 2 minit. Saya nak ckap pukul 12.00 sebab itukan hari baru, bermakna masuk bulan kedua kita bersama" katanya sambil senyum. Nampak manis. Tapi bila aku tenung anak mata dia. Aku tau dia takut. Dia takut apa?.
12.00
"Yuraa" jungkook bersuara. Dah pukul 12 agaknya. Sebab dua minit tadi pun kitaorg diam. Sorg pun taknak bersuara.
"Nae" jawab aku ringkas. HAHAHA takkan kau nak suruh aku jawab 'ye sya jeon jungkook sya lah tu yura. Min yura ada apa apa yang boleh sya bantu' takke bodoh nampaknya tu
"Sya nak ckap ni. Tapi first sya nak minta maaf sya takda niat" jungkook
Jangan la buat aku takut arnab oi!!. Pehal ttiba serius
"Cakap? Ha awa nak ckap awa ckap la. Sebelum ni tkda pun nak minta izin bagai"
"Kita putus" jungkook
bersambung
YOU ARE READING
HEART TO HEART [COMPLETE]
Fanfic"Kenapa saya tak boleh jadi perempuan yang awak suka? " yura "Kenapa kau tak boleh jadi perempuan yang aku suka? Hahaha. Soalan apa kau bagi ni yura. Kau boleh tak cermin diri kau sendiri. Kau rasa kau layak ke untuk aku. Sedar la diri sikit...