•5• {Lance}

252 29 1
                                    

Sevdiğimi tekrar görebilmeyi çok istiyordum. Önceki hayatımızda yine kendini benim için feda etti. Ona gerçekten çok kızgındım. Onu burda bir bulabilsen ağzının payını verecektim.

Tabi onu kaldığım hastanede bulmayı hiç beklemiyordum. İlk önce onu tanıyamadım, çünkü saçları yoktu. Onun yanına gidip havadan sudan bahsettim. Sonrasında bunu hergün yapmaya başladım. Benimle birlikteyken çok mutlu görünüyordu. Hep gülüyordu ve bu beni mutlu ediyordu.

"Evet bacağım kötü görünebilir ama her geçen gün iyileşiyor!"

"Bunu duyduğuma sevindim"

Ben her geçen gün iyileşiyordum onun ise hergün rengi daha da soluyordu. İyi olduğunu söyleyip gülümsüyordu ama iyi olmadığını biliyordum. Birlikte geçirdiğimiz günler biraz daha devam etti. Herzaman olduğu gibi havadan sudan konuştuk. Bazı günler ona arkadaşım Hunk'ın yaptığı pastalardan getirdim.

"Bu pastaları gerçekten arkadaşın mı yapıyor?!"

"Evet!"

"Gerçekten çok lezzetliler! Hayatımda yediğim en iyi pastaları arkadaşın yapıyor!"

"Bunu ona söylerim"

Her nasıl oluyorsa Keith beni en kötü zamanlarımda bile güldürmeyi başarıyor. Yani..başarıyordu. Birgün yine hastaneye gittim ve odası bomboştu. Bir hemşireye sorduğumda bana onun öldüğünü söylediler.

Hayır, artık kaldıramıyordum. O her gittiğinde kendimden bir parça kopmuş gibi hissediyordum. Bu hissi kimse hissetmek istemezdi. Berbat bir histi bu. Ben..artık acı çekmek istemiyordum, bıkmıştım acı çekmekten. Bu yüzden, bir sonraki hayatımda önceki hayatlarıma dair anılar olmadan doğmayı diledim. Bu şekilde..bir daha acı çekmeyecektim.

{Bir Sonraki Hayatımızda Buluşalım}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin