Garrison'a gidiyordum. Günlerim anormal şeyler olmadan gayet güzel geçiyordu. Takım arkadaşlarım gerçekten kayda değer arkadaşlardı. Ama birşey, birşey beni çekiyordu. Beni çeken şeyin ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Aşırı derecede garip bir histi bu. Sonra birgün, onu gördüm.
Onu ilk gördüğümde biraz garip hissettim. Sanki daha önce tanışmış gibiydik. Sanki onu daha tanımadan, onun hakkında herşeyi biliyormuşum gibi hissettim. Nasıl güldüğünü biliyordum, nasıl ağladığını biliyordum ve bunca zamandır..onu korumak gibi bir görevim olduğunu da biliyordum.
Onu takip etmeye başladım. Rutinini ezberledim. Gitti heryere peşinden gittim. Hatta bazen...bazen o uyurken odasına girdim. Tabi birkaç fotoğraf çekip kaçtım ama bu bana yeterdi. Tüm bunları yaparken çok mutluydum. Ama...ama bir gün onu bulamadım. İkinci gün de, üçüncü gün de. Sonra onun Garrison'dan atıldığını öğrendim. Kalbim parçalanmış gibi hissettim. Onu görmediğim her gün onu ölesiye özledim.
Çok şanslı biri olduğumu düşünüyorum. Çünkü onu tekrar buldum, hayatımın aşkını. Birlikte evreni kurtarmak için sırt sırta büyük bir savaş veriyoruz. Onu kaybetme korkum ve yanımda tutma isteğim gün geçtikte artıyor. Geceleri çoğunlukla bu yüzden kabus görüyorum. Onu kaybettiğimi görüyorum. Kabuslarımda çoğunlukla öldüğünü görüyorum. Bir kabusumda hastalıktan ölürken diyer birinde bıçaklanarak ölüyor.
Neyse ki ne zaman ihtiyacım olursa olsun, Keith her zaman yanımda. Ailemi özlediğim zamanlarda, kabus görüp uyuyamadığım zamanlarda, galralarla savaşırken yardıma ihtiyacım olduğu zamanlarda. Benim herzaman yanımda olan birisini korumak istemem çok normal birşey değil mi?..
Peki neden?...peki neden şimdi önümde duruyorsun? Neden bedenin çok derin yaralarla kaplı olmasına rağmen benim için bir kalkan gibi kullanıyorsun? Yoksa seni koruyamayacak mıyım? Yoksa seni kaybedecek miyim? Sensiz bir yaşam düşünemiyorum bile Keith! Sensiz yaşama fikrine katlanamıyorum!
Bu yüzden lütfen..bu sefer seni korumama izin ver..
*Lance Keith'in önüne geçer. Yeni keşfettikleri düşman gezegendeki yaratığın kılıcı Keith yerine onu keser*
...ve bir sonraki hayatımızda..buluşalım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
{Bir Sonraki Hayatımızda Buluşalım}
Fanfiction"Seni hep sevdim ve hep seveceğim. Bu yüzden seni koruyacağıma söz veriyorum" -Keith "Seni hep sevdim ve hep seveceğim. Ama ilk önce senin gitmen..bana çok koyuyor" -Lance ©Nadiasyahda13 {Instagram}