Selena ve justin arkadaştı. En azından justin için bu böyleydi. Selena ise arkadaş olmak istemezdi. Justin selena'nın en yakın arkadaşı taylorı seviyordu.
Taylordan bahs ederken adeta gözleri parlardı. Önce mavi gözlerini sonra sarı saçlarını en sonunda ise kırmızı rujlu dudaklaını hayranlıkla anlatırdı selenaya, hemde her gün.
Ve selenada dinlerdi. Her akşam taylorı konuşurlardı. Selena en iyi arkadaşının hoşlandığı şeyleri anlatır, justin önerilerini dikkatlice dinlerdi.Genç kız bıkmıştı, tükenmişti ve yorulmuştu. En iyi arkadaşını çok seviyordu. Bir gerçek vardı ki ondan asla nefret edemezdi. Fakat bir gerçek daha vardı bu berbattı. Bu bazıları için ölüm demekti bazıları için ise yaşamak. Bu sebep "aşk"tı. Justine olan aşkı günler geçtikçe artıyordu. Durmadan ve tökezlemeden.
Selena başından beri genç adama hayranlıkla bakardı zaten ama genç adamın hayranlıkla izlediği bir başkası vardı. Genç kız bir şey yokmuş gibi davranamazdı. Hem davransa bile değişen ne olacaktı ? Hiçbir şey, hiçbir şey olmayacaktı. Geriye dönüp bakıyordu da genç kızın arkadaşı taylor ve onlar hep böyleydi. Genç kızın arkadaşları taylorı keşif edince, genç kızı geride bırakır ve taylor ile takılmaya başlarlardı. Ayrıca justin hiç selenaya o hayranlıkla bakmamıştı.
Her şey aynı gidiyordu ta ki kız bir gün "artık sana onu anlatmayacağım." Diyene kadar.
Hayır, hayır merak etmeyin başrol hiç bir zaman selena olmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artık sana onu anlatmayacağım
FanfictionSelena- söz verme bana justin. en son beraber söz verdiğimiz tek şey "jelena bir reklam olacak ve kimse birbirine duygusal açıdan bağlı olmayacak." Tı ama ben sözümü bozdum. biz söz tutamıyoruz