Selena eline aldığı kalemi daha sıkı kavradı. Bu gün günlüğüne yine justini yazıyordu. Oturduğu beyaz sandalyede biraz dikleşti.
Gözlerini kapattı ve açtı. Bir nefes aldı, gözlerini kağıda dikti."Selam rose." Rose, günlüğüne verdiği isimdi. Bu kimine göre saçma olabilirdi ama bu ismi ona vermeyi o tercih etmişti. "Justini merak etmiyorsun, bunu biliyorum. Ama ben kimseye anlatamıyorum rose. En yakın arkadaşım taylor bile pek yardımcı olmuyor. Oturup ağlamaktan başka bir şey yapamıyorum. Susuyorum, susuyorum ve gözlerimi serbest bırakıyorum. İşte o zaman daha iyi olacağımı umut etmekten başka bir seçenek göremiyorum. O artık tamamen taylora odaklanmış durumda. Ölüyormuş gibi hissediyorum. Ölüyorum ama acı çekerek. Lupusumdan kimseye bahs edemiyorum. Ben öleceğim rose. Hemde erken öleceğim. Evet, kesinlikle bu hastalık beni yoruyor. Kimse ama kimse bilmiyor. Justine bir gün bahs etmek istiyorum rose. Ama sanırım ona bahs edecek günlerim olmayacak. Doktorum iyi olmadığımı söyledi, böbrek nakli olmalıymışım. Bunu kime söyleyebilirim ki? Şöyle mi diyeceğim? -hey ben ölüyorum ve bir böbreğe ihtiyacım var ama kimseye bunu söyleyemiyorum.- mu diyeceğim? Komik olurdu. Geçen gece vücudumda oluşan yeni yaralar fark ettim. Her gün daha zor oluyor. Binevi acı çekmeye alıştım artık, ama acı seviyesi yüksek, hemde çok. Hastalığım ilerliyor ama hala ayaktayım, dans ediyorum, şarkı söylüyorum. Sorun şuki bir kaç yıl sonra bunlar benim için imkansız olacak. Biliyor musun? Belkide bir bebeğim bile olmayacak rose. Ama eğer bir kızım olursa ismi rose olacak. Her ne ise görüşmek üzere. Burda kal rose, herkes gidiyor, sen kal."
Size çok saçma geliyor olabilir. Ama selena gomez o gün her gece olduğu gibiydi. Gittikçe zayıflayan vücuduna bakıp iç çekti. Evet, justinde taylor gibi ince kızları severdiya zaten.
*selena'nın yaptığı şu röportaj hakkında bir kaç şey söylemek istiyorum. Onun gözlerinin dolması beni cidden üzüyor. Hani geçirdiği hastalık kolay değil, bunu biliyorum. Biliyoruz. Bu fotoğrafta ne kadar güzel gözüküyor, öyle değil mi? Fotoğrafa uzun uzun baktığınızda selena'nın gözlerinin yaşlı olduğunu anlamak zor değil. İşte tam o anda bu fotoğraf benim için çok özel oldu. Şimdi lütfen bu kıza bir daha bakın. O selena gomez. Bir başkası için olmasada benim umrumda. Evet, her şey bir yana. Bölüm umarım hoşunuza gitmiştir. Bu bölüm biraz değişiklikler yaptım. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artık sana onu anlatmayacağım
FanficSelena- söz verme bana justin. en son beraber söz verdiğimiz tek şey "jelena bir reklam olacak ve kimse birbirine duygusal açıdan bağlı olmayacak." Tı ama ben sözümü bozdum. biz söz tutamıyoruz