13-Bu kız deli

92 6 1
                                    

Selena, loş ışık karşısında oturduğu koltukta kendisini salmış bir şekilde uzanıyordu. Genç kız şu sıralar kendini düşünmekten alı
Koyamıyordu. Her şeyi, olan ve biten tüm olayları saatlerce düşünüyordu. Tepkisiz suratı ve akan gözyaşları ona artık kendisini güçsüz hissettiriyordu.

Tam karşısında olan aynadaki yansıması ile bakışıyordu. Yavaşça ayağa kalkıp suratını incelemeye başladı. Sessizce konuşuyordu "vay canına, çok sıradan gözüküyorsun." Diye kendine acıyordu. Yansımdaki kız kahverengi gözlü, kahverengi saçlı, esmer bir kızdı. Sıradandı işte. Saçlarına elledi. "Taylorun ki gibi yumuşak değil." Dedi. Saçlarını canını acıtmak için çekti. Gözlerine baktı. "Ve deniz gibi bakmıyorum aynı onun gibi." Gözlerini biraz aşağılara kaydırdı. Bacaklarına ve vücuduna. "Neden kısa gözüküyorsunuz?" Kollarına baktı "bu yaralar, beni yoruyor." Aynanın yanında duran masaya baktı. İşte justin bieberın resmi oradaydı. Tüm kusursuzluğu ile. Eline aldı ve onu sevdi. "Güzelsin justin, gerçek olamayacak kadar." Geri yerine koymak için uzandı. Halsizlikten olsa gerek, bacakları artık onu taşıyamıyordu. Sırtını duvara yaslayıp, Kendini sertçe yere bıraktı. "Ölmelisin aptal." Diyerek acı ile karışık gülümsedi. Söylemesi zor olabilirdi ama  dışarıdan bakan biri kesinlikle "bu kız deli." Derdi. Çünkü bir gerçek vardıki, selena şu an bir deli gibi hissediyor ve davranıyordu.

Genç kız telefonunu eline aldı. Sevdiği insana yazacktı.

Selena- justin
Selena- sana bir şey söylemeliyim

Justin- bir saniye tahmin edebiliyorum selena
Justin- sen de gördün demi
Justin- hala nasıl  gerçek olduğunu bilmiyorum ama
Justin:

Justin- bir saniye tahmin edebiliyorum selenaJustin- sen de gördün demiJustin- hala nasıl  gerçek olduğunu bilmiyorum amaJustin:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selena: vay canına
Selena- evet tam olarak bundan kast ediyordum

Artık sana onu anlatmayacağımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin