Justin- hey!
Selena- hey
Justin- seninle konuşmamız gereken bir konu var.
Selena- bir saniye yoksa..?
Justin- evet, taylor!
Selena- vay canına bu çok alışılmadık :)
Justin- dalga geçmeyi bırakta onun mükemmel ten renginden bahs edelim biraz.
Selena- evet beyaz ve kusursuz
Justin- o çok, çok, çok GÜZEL :')
Selena- evet kesinlikle :)
Justin- ne dersin o da beni seviyor mu ?
Selena- ona onu sevdiğini söylediğinde sinirden ağlayıp sana yumruk attığına göre kesinlikle EVET.
Justin- aynı şeyleri düşünmemiz ne tatlı
Selena- justin bir umut her zaman vardır
Justin- evet. Bana güç verende bu ya "umut."
Selena- inanıyorum bu güzel bir gidişat
Justin- sonum taylorun nefret dolu şarkıları gibi olmaz umarım.
Selena- buna söz veremem
Justin- aklıma birisi geldi
Selena- nasıl yani ?
Justin- kızın teki taylor swift şarkısı dinleyip delice dans ederdi ardından bana bakıp kahkaha atardı. Bunların hepsini yaparken sarhoştu ve bunları hatırlamıyor olduğuna eminim.
Selena- tanrım, o kız benim!
Selena- bana inkar etme seni yanağından sulu sulu ve kocaman öptüğümüde hatırlıyorum.Justin- ajwkhaöayw vay be. Dahası var mı sende ?
Selena- dahası derken ?
Justin- o gece çok saçlamadın yanıma gelip, "justin seni seviyorum ve sen bu dünyadaki en yakışıklı adamsın." Deyip şarkı sözleri falan demeye başladın beni çok korkuttun!
Selena- justin ben
Justin- evet selena sen sadece sarhoştun
Selena- başka bir şey yaptım mı?
Justin- evet, kumsalda delice dans edip "sende gel juzzy.", "justin justin bu bizim şarkımız olsun mu sevgilim?" Falan diyordun.
Selena- başka bir şey hatırlamıyorum.
Justin- sen o gece bana "bana onu anlatma" dedin "benden tayloru sana anlatmamı bekleme!" Diye bağırdın. Ağlıyordun ve kızarmıştın.
Selena- sarhoşken kisme ne yaptığını bilmiyor değil mi :)?
Justin- selena sen o gece bana karşı değişik davrandın. Sarhoş olma bir daha :)
Selena- bir daha olmuyacak. Söz veririm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artık sana onu anlatmayacağım
FanficSelena- söz verme bana justin. en son beraber söz verdiğimiz tek şey "jelena bir reklam olacak ve kimse birbirine duygusal açıdan bağlı olmayacak." Tı ama ben sözümü bozdum. biz söz tutamıyoruz