Selena suyu açmış küvetin içinde yatıyordu. Aynı zamanda kendi ile konuşuyordu. Genç kız elindeki jilete baktı. "En azından" dedi, "en azından şimdi yeni bir arkadaşım var." İşte yine o gülümseme! Dişlerini açmış kahkaha atıyordu. Sorun şuyduki gözleri kızarmış ve yaşlıydı. Akan gözyaşları ile birlikte kahkaha atmak, hiçte akıllı birinin yapacağı bit şey değildi. Kolunu önüne doğru uzattı. Kendine fısıldarmışçasına "eğer şimdi bunu buraya sürersem acım dinecek. Söz veriyorum selena. Söz veriyorum kızım." Elinde ki jileti hafifçe koluna değdirdi. Tenine çarpan su onu ürpertirken jilette aynı şekilde onu üşütüyordu. Hafifçe sürttüğü jiletin kanattığı ve çizdiği yerlere baktı. Eseri ile gurur duyan bir sanatçı gibiydi. O yorgunluğun verdiği his ve başarmışlık hissi birbirine karışmıştı. Gülümsemesi solarken aklında olan tek şey "justin" di. Sadece onu düşünmeye layık görüyordu.
Çıktığı gibi kurulanıp, giyindi.
Aşağı kata doğru inerken yüzünü güzel bir tebessüm kapladı. Solona girip masadaki defterine doğru uzandı.
Siyah kaplamalı defterini eline aldı. Kalemini dudaklarına yaklaştırdı ve Kırmızı kalemine fısıldadı. "Bu gün seninle dünyaya bir not bırakacağız. Selena gomez'in son notu.."Elindeki defterin ilk sayfasını açmış, kalemi yavaşça hareket ettirmeye başlamıştı. "justin, sevgilim ben gidiyorum. Bu gün seninle buluşacağız sana harika gülümsemeler vereceğim. Seni iyi olduğuma inandırmak zorundayım, affet beni. Aynı zamanda sevgilim söz veriyorum gidişim senin şöhretini etkilemeyecek. Her şey güzel olacak. İnsanlara, paparazzilere ve hayranalara söylenecek şeyleri çoktan ayarladım. Sadece selena gomezin ölümü bir sır olarak kalacak fakat giderken internet hesabımdan güzel bir not yazacağım o her şeyi binevi açıklayacak. Şimdi lütfen üzülme tamam mı? Bu benim için en iyisi olacak. Bu ikimiz için en iyisi olacak sevgilim, söz veriyorum."
Selena göz yaşlarını kağıda akıta akıta yazıyordu. Genç kadın kalemini durdurup. Büyük bir çığlık attı, kızaran gözlerini silip, kalemini yeniden oynatmaya başladı.
"Bak tamam biliyorum, belki biraz özlersin beni ama sana kızmam, için rahat olsun. Yeni bir kız arkadaş edin jus, onunla bir yuva kur sevgilim. Klişe olacak ama kızınızın adı belki selena olur.. he ne dersin? Ayrıca hayranlarım, onları çok sevdiğimi biliyorsun. Onlar için ne yapmalıyım bilmiyorum. Onları üzmemek için çok denedim ama üzgünüm.. olmuyor, yapamadım. Justin, lütfen hayranlarıma söyle "selena gomez hayatta olsaydı canı daha çok acıyacaktı." Onalara onları çok sevdiğimi söyle. Albümlerim, evim ve arabam hepsi, hepsinin geliri kız kardeşim gracie'nin olacak. Buna ihtiyacın olacağını sanmıyorum ama eğer de olursa diye vasiyetimde bir kısmınıda sana ayırdım. Kendine iyi bak sevgilim, medyayı umursama ve unutma selena gomez yaşamam istemediği için gitti. Sadece bu. Seni çok sevdiğimi unutma.
-sevgiler, selena gomez."
Genç kız yazdığı yazıya öylece bir baktı. Tanrım bu yazı gerçekten bir vedaydı. Genç kız ölümden korkmuyordu aksine aptalca olabilirdi ama bunu istiyordu.
Defterin sayalarını çevirip justinle olan fotoğraflarını yapıştırdı. Artık bu defterin her bir sayfası ölü bir kız ve canından çok sevdiği sevgilisi ile dolmuştu. Yüzüne bir gülümseme koyup defterin son haline baktı. "Bitti." Dedi yorgunlukla ve aniden telefonuna gelen mesaja baktı. "Justin." Den gelmişti. Sevdiği ve sonsuza dek seveceği adamdan. Justin mesaj göndermişti.
-buluşuyor muyuz güzelim? ;)
Selena telefonu açıp suratında bir tebessümle cevap verdi.
-buluşuyoruz sevgilim :)
Yazıp gönderdi.
Telefondan gelen bildirim ise şuydu
-pekala her zamanki yere :)
Selana zeki biriydi. Tamda kendine ve zekasına uyacak şekilde hareket ediyordu. Önce yukarı çıkıp bugünün anlam ve önemine uygun olarak siyahlara büründü. Saçlarını açık bırakıp üzerine siyah bir kaban aldı. Siyah topukluları ile bir bütün halinde mükemmel gözüküyordu. Kesinlikle nefes kesici.
Giyindikten sonra yapması gereken birkaç şey olduğunu hatırladı, hayranlarından gelen ve bir ara kendi çıkardığı bütün fotoğrafları duvarlara asacaktı. Bazı fotoğraflar adeta bir poster gibi kocamandı. Hadi ama selena gomez sessizce veda edemezdi.
Genç kız elineki bütün fotoğraflarını doldurmuş, onları duvarlara asıyordu.
Evet, işte her yeri güzelce tamamlamıştı.
Bir sonraki bölüm final!❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artık sana onu anlatmayacağım
Hayran KurguSelena- söz verme bana justin. en son beraber söz verdiğimiz tek şey "jelena bir reklam olacak ve kimse birbirine duygusal açıdan bağlı olmayacak." Tı ama ben sözümü bozdum. biz söz tutamıyoruz