Genç kız artık rutinleşmiş olan krizlerinden birini geçiriyordu. Çalan kapıyı duymamazlıktan geliyordu ama kapı bir türlü susmak bilmiyordu. Saçlarını yolmaya bir ara verip, bağıra bağıra aşağı kata indi. Bacakları artık onu taşımakta zorluk çekiyordu. Kapıya doğru bağırdı. "KİMSEYİ İSTEMİYORUM ANLADIN MI? EVİMDEN SİKTİR GİT!" Diyerek arkasını kapıya verdi ve yavaşça kendini aşağı saldı. Kapıda olan kişi şok olmuşçasına "hey selena! Ben justin." Dedi bağırarak. Selena ise kalkıp kapıyı açtı. Gözlerini açıp genç adama dikti. Kızaran gözleri adamın gözlerine acı ile bakıyordu. "Git burdan." Dedi sessizce. Justin donup kalmış ve sadece olan biteni seyir ediyordu. Bu sefer genç kız bağırmaya ve tekrardan saçlarını çekiştirmeye başladı. "Sana git burdan diyorum justin!" Diye çemkirdi. Justin hızlıca kapıdan içeri girmişti çünkü daha çok dışarıda kalırsa herkes buraya toplanacaktı.
Genç kızın bağırmaları ve agresifliği gittikçe artarken justin ona yaklaştıkça selena uzaklaşmaya başladı. "Sakin olur musun selena?" Dedikçe selena kendini daha çok sıkıyordu. Arkasında duran merdivene pıstı. Justin onu sakinleştirmek için ona yaklaşmaya çalışıyordu. "Ben burdayım tatlım, ben buradayım." Selena'nın sesi gittikçe kısılırken, genç kız hareketlerine bir son vermişti. Oturduğu merdivenin kenarların tutundu. "Tanrım, ben ölüyorum justin." Dedi gözlerini justinden kaçırırken. Hırkasına gözyaşlarını silmeye çalışıyordu aynı zamanda. Justinde yavaşça genç kızın yanına oturdu. "Ölmeyeceksin güzelim. Ben yanındayım." Dedi kollarını ona sararken. Selena ise justinin omzuna başını koymuş bir şekilde burukça gülümsedi. "Ben lupusum justin." Dedi gülümsemesi hala suratındayken. "Ben kahrolasıca bir şekilde deliyim." Diye gözlerindeki yaşları teker teker akıtırken devam etti. "Ben" dedi sesi hıçkırıklara boğulurken, "ben sana aşığım."
Justin duydukları karşısında gözlerini tutamadı ama omuzundaki genç kızın bunu fark etmesini istemediği için sakin kalmaya çalıştı. Selena ise anlatıyordu olanları, "lupusum vücudumu ele geçirdi. Ben artık yürümekte bile güçlük çekiyorum. Yeni bir böbreğe ihtiyacım var ama bunu kimseye söyleyemem. Şimdi ise tek yaptığım son aylarımı çaresice ağlayarak geçirmek. Ah justin, jelena benim için hep gerçekti. Sen benim hep imkansızımdın. Şimdi ise gittikçe soluyorum. Bize olan inancım, kendime ve en önemlisi sağlığıma. Beni affet, çünkü ölmeyi beklemekten sıkıldım." Dedi ve genç adamın gözlerine ümitsizce baktı. Aslında kimse bunu beklemiyordu ama evet o gün garip bir şey gerçekleşmişti. Selena ilk öpücüğünü aldığı ve verdiği adamdan belki de son öpücüğünü de almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artık sana onu anlatmayacağım
FanfictionSelena- söz verme bana justin. en son beraber söz verdiğimiz tek şey "jelena bir reklam olacak ve kimse birbirine duygusal açıdan bağlı olmayacak." Tı ama ben sözümü bozdum. biz söz tutamıyoruz