Vlezl jsem potichu domů s taškou věcí od Hanji. Šel jsem chodbou a když jsem uslyšel kroky, tašku jsem hodil do kumbálu a zavřel dveře.
,,Co tu děláš?" zazněl bytem Leviho hluboký hlas.
,,Ahoj, Levi." usmál jsem se na něj. Přešel jsem k němu a políbil ho na tvář. Svýma očima a svým stále nepřítomným a chladným pohledem se na mě podíval.
,,Ahoj." hlesl jen.
,,Večeři máš v lednici." řekl a odešel do své pracovny. Došel jsem do kuchyně, ohřál si večeři a najedl se. Přemýšlel jsem, jak to mám všechno udělat. Vzal jsem tašku z kumbálu a odešel i s věcmi do koupelny, kde jsem se zamkl. Věci jsem vyndal a chvilku na to nevěřícně hleděl. Svlékl jsem se a napustil si horkou vanu, do které jsem se ponořil. Na chvilku jsem naprosto zapomněl na své starosti a celý dnešní vydařený den s Hanji. Z vany jsem vylezl, až když voda byla téměř studená. Okolo pasu jsem si dal ručník a druhým si začal sušit vlasy. Postavil jsem se před zrcadlo a díval se na svoje tělo. Mám pocit, že jsem v poslední době něco nabral. Odvrátil jsem pohled od sebe samého v zrcadle a zadíval se na věci od Hanji, které ležely na prádelním koši. Po chvilce přemlouvání jsem se začal soukat do černých latexových kalhot. Na kalhoty nasadil pásek a na pásek připnul těžká kovová pouta a do druhého úchytu si dal černý bič. Přeměřil jsem se pohledem do zrcadla a rukou si prohrábl vlhké vlasy. Na první pohled jsem vypadal dost sebevědomě, ale ve skutečnosti jsem se hodně bál Leviho reakce. Zhluboka jsem se nadechl a otevřel dveře od koupelny. Pomalu jsem přešel do ložnice. Opatrně jsem otevřel dveře a náhledl dovnitř. Ocitl jsem se v prázdném pokoji. Levi je asi ještě v pracovně. Přešel jsem tedy k posteli a nahlas si povzdychl. Pracuje doma častěji a častěji. Možná bych na něj neměl tak hloupě tlačit. Odpoutal jsem si bič z pásku a promnul ho v ruce. Vlastně jsem tohle ještě nikdy nezkoušel, nevím, jak se s tím zachází. Párkrát jsem to viděl v televizi, ale ještě jsem bič v ruce skutečně nedržel. Zkusil jsem s tím opatrně švihnout, ale moc mi to nešlo.
,,Doufám, že to nechceš použít na mě." řekl za mnou Levi a já leknutím nadskočil a bič upustil na zem. Otočil jsem se ke dveřím, o které stál opřený Levi a tázavě se na mě díval.
ČTEŠ
The Reason Why... [Ereri FF] POZASTAVENO
FanfictionKaždý má občas problémy. Některé jsou malé, jiné zase větší. Některé jsou možná pro někoho úsměvné a jiné zase méně. Občas i z malých problémů mohou vzniknout velké a občas za problémy stojí úplně něco jiného, než si každý myslí. SnK AU Varování: Ya...