Procházel pomalu kolem nich a snažil se přijít na to kdo z těch červů se pokusil kontaktovat Midgard a říct jeho nevlastnímu bratrovi, že je na živu. Musel jim nahnat strach, jakmile se začnou bát o vlastní život, tak udělají cokoliv, aby se zachránili, klidně zradí svoji rodinu. Smrtelná cháska.
Popadl tedy jednoho starce hned na kraji a mrštil s ním o blízkou zeď.
,,Dobrá tedy, pokud mi nikdo z vás neřekne, kdo je ten zrádce, tak budu popravovat jednoho po druhém a začnu s tímhle červem" řekl a namířil na starce Laufeyovo kopí.
V tu chvíli se z davu sloužících ozvalo ,,Ne, nech ho být".
Jeden mladší sluha se zvedl na odpor a podíval se Lokimu do očí. Ten na jeho vzdor odpověděl pouze smrtícím paprskem namířeným na sluhovu hruď.Hned po tom, co vzbouřenc padl na podlahu mrtvý, rozběhla se k němu hnědovlasá dívka a začala naříkat ,,Ne, nemůžeš být mrtvý, slíbil si mi, že neumřeš, pamatuješ? Říkal si mi, že spolu utečeme a začneme znovu někde daleko".
V tu chvíli se v ní něco zlomilo, chtěla zemřít. Zvedla se od mrtvoly svého milovaného a podívala se se vztyčenou hlavou Lokimu do očí ,, Ty vrahu! Ty bestie! Zabíjíš jenom, protože můžeš, nejsi nic jiného než monstrum" při posledních slovech už přes slzy neviděla. Klesla na kolena a čekala na rychlou smrt.V pozadí si ostatní sluhové šeptali o dívčině odvaze, či šílenství. Ale bylo jim jasné, že její život skončí v téhle síni. Všechny potom překvapilo, když bůh klamstva a podlosti vykročil směrem ke klečící dívce. Nikdo si k němu tohle ještě nikdy nedovolil a to ho fascinovalo.
,,Podívej se na mě" přikázal.
Nevnímala ho, měla oči jen pro mrtvolu v její náruči.
,,Podívej se na mě" zkusil to ještě jednou.
Nic.
,,No tak, podívej se" křičel.
,,Ne" odporovala.
To už nevydržel, chytil ji za bradu a donutil ji podívat se mu do očí.
,,A teď mi zopakuj, co si mi řekla" zaskřípal zuby.
,,Jsi vrah a zrůda nic jiného. Zabíjíš jenom, protože můžeš" byla vzteky bez sebe, chtěla Lokimu vyrvat jeho ledové srdce z hrudi a roztrhat ho na kousíčky. Ne, nemohla mu vyrvat srdce z hrudi, protože žádné nemá.
,,Teď, už mě můžeš zabít" zavřela oči a čekala na milosrdnou náruč smrti.
,,Proč bych měl? Říkala si, že jsem svým způsobem vraždící monstrum, tak tedy pro jednou nezabiju jenom z rozmaru. Budeš žít, ale až s tebou skončím budeš přímo škemrat o smrt" smál se. Líbil se mu totiž ten šok v dívčině tváři. Miloval hraní si s oběťmi než je zabije, vždycky je zabije.
Vzal ji za ruku a odtáhl ji před svůj trůn.
,,Ať je tato děvka příkladem, pro všechny, kteří by se chtěli vzepřít, proti svému králi" zahřměl a udeřil ji do obličeje.
Děvče se zhroutilo na zem a pokoušelo se vstát. Bolela ji práva tvář a chtělo se jí spát, nemohla ale té bestii dopřát tak snadné vítězství, ale jakmile chtěla vstát kopnul ji do žeber. Potom do břicha a hlavy, zkoušela se odplazit pryč.
,,Neskončil jsem s tebou, nemůžeš odejít" křičel a smál se zároveň. Chtěl slyšet její hlas škemrat o smrt. Praštil ji druhou stranou svého žezla a ona vykašlala pár kapek krve.
,,Vzdej to, zemřeš tak jako tak. Proč si to prodlužuješ? Stačí, když mě poprosíš o smrt a já ti vyhovím. Tak, popros" chtěl slyšet to zoufalství v jejím hlase, až ho bude prosit o milost.
,,Nikdy" zachrčela.
,,Vážně si myslíš, že mi vydržíš odolávat do nekonečna?" smál se jí.
,,Já ne, ale vidina svobody ano a až tu nebudu vzbouří se víc lidí a já se na tvůj pád budu dívat z Vallhaly a popíjet při tom medovinu" plivla krev přímo k jeho nohám.
To ho zaskočilo, jak by se mohlo více lidí vzbouřit proti němu? Je přece ta nejmocnější bytost na Ásgardu, nikdo ho nepřemůže. Musí je jen držet zkrátka, nesmí jim dovolit najít naději ve smrti jedné bezvýznamné služebné. Ne ta malá mrcha nesmí zemřít, ne dnes.A taky ho na ní něco fascinovalo, byla jiná, cítil to z ní. Chtěl jí mít blízko sebe. Ne že by ji miloval, ale musel ji mít. Cítil se jako malé dítě, když chce hračku. Prostě ji mít bude a nic ho nezastaví. A taky ji lid nebude následovat, když bude na jeho straně.
,,Ne ty nebudeš sledovat můj pád z Vallhaly, ty budeš se mnou trpět v Hellheimu, jako můj osobní ochránce. Stráže odneste ji do té nejlepší komnaty a povolejte k ní ty nejlepší léčitele. Já teď musím zabít pár sluhů" zasmál se nad svým geniálním plánem a obrátil se k houfu těch ustrašených ovcí.Ok, jsem tu s novým příběhem. To jste nečekali, co? Popravdě já taky ne😂😅. Dostala jsem nápad a místo toho, abych se učila na test z matiky jsem napsala rovnou čtyři kapitoly. Jak už jste asi poznali, Loki v tomhle příběhu nebude zrovna beránek.
Jinak bych byla moc ráda za první dojmy. Už to nebudu prodlužovat, stejně tyhle plky nikdo nečte😘
Bye
ČTEŠ
Tyran
FanfictionÁsgard je pod Lokiho nadvládou zmítán terorem a strachem. Ti kteří se pokusili postavit na odpor zemřeli. Mladá služebná Orissa měla zemřít ve zdech Ásgardského paláce, nestalo se tomu tak a stala se z ní Lokiho stráž. Jak má, ale chránit někoho kd...