3.

316 21 5
                                    

Přidej, jsi jenom obyčejný červ, který nic nedokáže" řval na ni už několik hodin na parném slunci.
Nezmohla se už ani na slovo, ze začátku mu nadávala do lamích zadků a jiné havěti. Přešlo ji to, když jí Loki naložil už několik cviků navíc za trest.
Když přišli na tréninkové nádvoří, vydala se ke stojanu se zbraněmi a chtěla si vzít dřevěný meč, Loki jí ho vzal se slovy, že musí nejdříve zesílit a až potom se může věnovat boji.

Proto teď běhala kolem dokola a doufala, že to brzy skončí.
,,Pojď sem" přikázal Loki.
Zastavila a přešla k němu.
,,A-ano?" vyrazila těžce ze sebe.
,,Pro dnešek je to všechno, kdybych tě tu držel ještě chvíli, tak se sesypeš, jdi se vykoupat a potom se dostav do trůnního sálu, začínají ti povinnosti. Tak si pospěš" ucedil a odešel.

Jak myslel to, že jí začínají povinnosti? Co má k čertu dělat v trůním sále? Spousta otázek a ten šmejd jí na ně odpovědi nedá. Bude teda muset skákat, jak on píská a to se jí nelíbilo.
Došla do svých komnat a vydala se rovnou do koupelny, napustila vanu a svlékla ze sebe oděv od prachu a špíny. Loki jí totiž velmi rád podrážel nohy, když to nečekala a když se ho ptala proč to dělá tak odvětil, že se ji snaží udržet ve střehu, hajzl.

Naložila se do vany a zaskučela, celé tělo měla poseté modřinami a škrábanci a teplá voda jí je jenom připomněla.
Zavřela oči a dovolila si odpočívat. Když už málem usnula ozvala se rána dveří a ona vystřelila z vany, omotala okolo sebe ručník a popadla vázu na stolku vedle umyvadla.
Vyšla z koupelny a rozhlédla se po ložnici, nikdo tam nebyl.
,,Haló. Je tu někdo?"
Nikdo se neozýval, udělala tedy několik kroků k posteli a málem dostala infarkt, na posteli uviděla rozložený oblek velmi podobný tomu jejímu, jenže tam kde byla dřív kůže, teď byly stříbrné pláty a bylo na něm spoustu pouzder na zbraně. Tentokrát k němu byly i boty sahající těsně nad kotníky.

Když se natáhla pro vrchní díl všimla si malého lístečku se vzkazem:
Tohle budeš potřebovat.
Bylo jí jasné, že ten vzkaz nebude od nikoho jiného, než od Lokiho. Kdo jiný by jí taky dával oblek jako dělaný pro zabijáka.
Najednou někdo zaklepal na dveře její ložnice. Leknutím nadskočila, věděla že to Loki nebude, ten by neklepal, ale rovnou by vrazil dovnitř.
,,Dále" zvolala.
Dovnitř vklouzla malá blonďatá služka a zavřela za sebou dveře, hned jak si všimla, že je Orissa pouze v ručníku tak se lehce lekla ,,Omlouvám se, ale pan Loki si žádá, aby jste se hned dostavila do trůního sálu".
,,Jistě jen se obléknu, můžeš jít" usmála se vlídně, protože věděla moc dobře, jak je nepříjemné dělat spojku, mezi lidmi, kteří znamenají víc než vy. Ještě nedávno byla taky jen služka na které nezáleží.

Když se oblékla podívala se do zrcadla a žasla nad, tím jak v tom obleku vypadá. Jako by to ani nebyla ona, látka jí těsně obtahovala jako druhá kůže a větší vystřih znázorňoval její přednosti. Cítila se v tom jako žena, ne jako ustrašená dvacetiletá holka.
Když se dost vynadívala do zrcadla, vydala se směrem k Lokimu.

Cestou se dívala po strážích a uvažovala jak mohl Loki ovládnout Ásgard bez bitvy, jednou tady prostě byl a najednou vládl celému jednomu světu. Proč s tím Ódin nic neudělal a kde vlastně byl?

Chtěla o tom přemýšlet, ale to už došla před obrovské zlaté dveře a přemýšlela, jestli má zaklepat nebo vejít bez dotázaní. V tu chvíli, kdy chtěla zabušit se dveře otevřely a ona spatřila Lokiho sedícího na trůnu jeho nevlastního otce.
,,Ááh, moje skoro-bojovnice se konečně dostavila" chtěl ji ponížit.
,,Omlouvám se můj pane, poněkud jsem se zdržela, když jsem obdivovala tento dar" řekla a ukázala na svoje tělo.
,,Doufám, že se ti líbí" odvětil a sjel ji chtivě pohledem.
,,Jistě, ale na ta prázdná zbraňová pouzdra je docela smutný pohled. Nemyslíte?" snažila se mu nedívat do očí.
,,Na ty je ještě brzo a dnes je nebudeš potřebovat. Teď si stoupneš vedle mě a budeš beze slova poslouchat moje rozkazy ať jsou jakékoliv. Rozumíš?" upřel na ni pohled.
,,Ano" řekla a přešla na levou stranu Lokiho trůnu.
,,Tak tedy začněme" usmál se Loki a pohodlně se usadil na trůně.

Takže jsem tu zase s další kapitolou Tyrana. Budu se snažit ho vydávat, co nejčastěji (takže nakonec to dopadne, tak že jednou za tři měsíce vydám kapitolu 😅).
Jinak, co říkáte na trailer na Infinity war? Mám seznam postav, který nejpravděpodobněji opustí svět MCU jsou to Tony, Steve, Spidey, Vision, Fury a Peter Quill. Jo, já vím, taky jsem z toho na prášky, ale určitě nám Marvel smrt těch nejlepších hrdinů pořádně vykompenzuje (snad 😭). Takže to by bylo pro dnešek všechno. Plus jsem našla úplně úžasný fanmade video na Lokiho, je v médiích.
Čtěte, hlasujte, komentujte a usmívejte se😘.
Lav jů

Tyran Kde žijí příběhy. Začni objevovat