(denna bok utspelar sig 2019 & 2020)
Hej allesammans!
Det känns så himla ovant att skriva på en blogg helt plötsligt, och ännu mer ovant att skriva på svenska.. Men men, jag tror detta kommer bli väldigt kul! Ni kanske vill veta lite mer om vem jag är osv? Jag kan presentera mig lite kort :-)
Jag heter då Oliwia Bieber (Valterson som ogift) och jag fyllde 24 år för någon vecka sedan. Jag är född i september 1995 i Stockholm, Sverige. Där bor jag dock inte idag utan jag bor just nu i LA, Kalifornien tillsammans med min man och vår son Jack, som är 15 månader. Han är född i juni 2018. Som de flesta redan vet så är jag gift med Justin Bieber (inte så svårt att räkna ut med tanke på mitt efternamn haha). Just nu är jag mammaledig med lilla Jack men annars jobbar jag som modell för bl.a Levis, Zara och Burberry.
Ni kommer ju få lära känna mig mer allt efter som, så detta var bara en liten början. Men nu vet ni lite om mig iallafall.
Jag tänkte också visa er lite bilder så ni får se hur mitt liv ser ut lite bättre.
Detta är då jag, Oliwia. Som ni säkert ser så är jag inte helt svensk, utan min mamma kommer från Brasilien. Hon adopterades därifrån när hon var 1 år gammal. Så jag är egentligen bara halvsvensk men jag säger alltid att jag bara är svensk :-)
Min fina man <3 Vi gifte oss på alla hjärtans dag 2018 så vi har vart gifta i över 1,5 år. Hur charmig är han inte då?!!
Jack Lennon Colin Bieber <3 Min lilla prins. Jack är född 23 juni 2018, så han är alltså 15 månader. Han har verkligen blivit så stor den senaste tiden, kändes som igår han var en liten bebis... Ni som följde mig på Instagram för några månader sedan (innan jag inaktiverade mitt konto), kommer ni ihåg hur mörkt hår Jack hade då?! Det har han inte längre hahah, undra vart han fått sitt ljusbruna hår ifrån..
Kolla hur liten vår lille Jack var.. Här var han runt 5 månader tror jag, så pluttig!! Mina pojkar <3
Ni får ha det så bra tills vi ses igen <3
Puss på er!
---------------------------------------------------------------------
LÄS OCH KOMMENTERA ❤️
YOU ARE READING
oliwiabieber.se // Blogg, Instagram (UPPFÖLJARE!)
FanfictionJustin & Oliwia Bieber är tillbaka. Oliwia har startat upp sin Instagram igen och även startat en blogg. Detta är en UPPFÖLJARE på "Han följer mig // Instagram, J.B". Jag rekommenderar att läsa den först för annars kan denna berättelse blir svår att...