Godmorgon kära ni!
Gud, vet inte ens vart jag ska börja... Vill tacka för alla stöttande ord som jag fått under de senaste dagarna. Verkligen. De betyder otroligt mycket för mig. Telefonen ringer non-stop och i 7 fall av 10 är det journalister som på något sätt fått tag på mitt nummer. Det hela har resulterat i att jag har stängt av min vanliga mobil och köpt en gammal knappmobil där bara de jag känner kan nå mig... Ja, om någon absolut skulle ha missat vad som hänt så ska jag och Justin skilja oss. Nu är det 9 dagar sedan vi båda berättade för världen, känns som en evighet. Dagarna går i slowmotion och jag försöker tänka på annat. Detta är ett gemensamt beslut, det är inte någon som har valt att lämna den andra utan vi båda kände att det inte längre funkade. Bråk varvades med bråk och vi hann inte vara sams mer än max 12h i streck innan vi bråkade om något nytt. Glädjen var så stor när Joelle kom till oss, men efter ett bråk bara någon dag innan vi bestämde oss för att skilja oss så eskalerade allt. Där och då tror jag någonstans att vi hade nått ändan på vårt förhållande. Men som vi också skrev i vårt öppna brev så kommer vi alltid vara tacksamma för den tiden vi fick tillsammans. Utan Justin skulle jag inte ha 2 fina, underbara barn. Jag skulle inte ha alla dessa fina vänner som jag lärt känna enbart tack vare Justin. Gigi, Kendall, Bella, Ariana. Så jag är tacksam.
Jack har tagit det hela med ro. Han är ju bara 2 år gammal men han förstår ändå lite av det som hänt. Han har frågat lite löst kring varför vi inte bor med varandra längre osv och då är det bara att förklara hur läget är. Varken jag eller Justin tycker att vi ska ljuga för honom bara för att, utan att sanningen kommer funka bäst i detta läget. Justin kommer bo kvar i det huset som vi båda bodde i innan, och jag kommer flytta till en lägenhet på 3 våningar i New York. Det hela är såklart så himla nytt och att jag nu ska bo i en annan stad, själv. Men nu får situation se ut som den gör tills allt har löst sig med papper mm. Och snälla, lägg er inte i hur vi tar hand om våra barn. Bara för att jag flyttar till NY just nu så betyder inte det att Jack & Joelle inte kommer få träffa sin pappa. Vi kommer lösa det hela.
Och tack ännu en gång för all support. Det känns fortfarande som igår men också som en hel evighet sedan. Vi är inte ovänner utan känner oss båda lättade över att äntligen få ett slut på allt bråkande. Jag flyttar till NY om 3 veckor och tills dess kommer jag bo hos Erika och barnen kommer vara så mycket med Justin som bara möjligt, eftersom de inte kommer träffa honom lika mycket sen när vi väl flyttar.
Erika och Gigi tog med mig på en liten lunch igår för att få mig på andra tankar. Så glad att jag har dessa fina vänner <3 Juste, har också klippt lugg. Ångrar mig redan och den ska bort snarast ;-)
Två bilder på mitt nya hem! Jag är så GRYMT taggad ändå på att flytta dit. Det kommer såklart bli en omställning men skönt att få börja om själv och få komma bort på riktigt.
Joelle har hunnit bli 1 månad! Jack tycker fortfarande inte hon är så intressant, hon skriker bara säger han. Men min lilla tjej är så älskad av alla <3
Jack med sin bästakompis Mason. Han uppskattar så mycket att leka med folk i hans egen ålder. Oftast så är han mycket med Erika och andra av mina kompisar vilket han också älskar, men barn är ju såklart favoriten! Att han får tänka på annat i denna kaosiga situation är nog också kul och viktigt.<3333
Nu ska jag göra lite frukost och sedan får vi se vad som händer under dagen. Ta hand om er!
/Oliwia
-----------------------------------------------------------------
LÄS OCH KOMMENTERA❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
oliwiabieber.se // Blogg, Instagram (UPPFÖLJARE!)
Fiksi PenggemarJustin & Oliwia Bieber är tillbaka. Oliwia har startat upp sin Instagram igen och även startat en blogg. Detta är en UPPFÖLJARE på "Han följer mig // Instagram, J.B". Jag rekommenderar att läsa den först för annars kan denna berättelse blir svår att...