Hej alla fina!
Jag vill börja med att ursäkta för mina 2 veckor borta från sociala medier. Vi är nu inne i februari och bebisen & jag går denna vecka in i gravidvecka 21. Det känns helt sjukt att det gått så fort och att det bara är några få månader kvar nu. Typ halva graviditeten för att vara exakt ;-)
Men detta inlägg ska handla om något helt annat, nämligen mig och Justin.
Som en offentlig person får man oftast inte ta tag i saker först innan någon av dina "vänner" börjar snacka med olika tidningar. Jag antar att de flesta som läser detta nu har läst på nätet osv att det ryktas om att jag och Justin ska skiljas, och jag vill varken säga ja eller nej men allt jag kan säga är att vi inte har det så bra just nu. Jag tror nog inte att jag förstod när jag gav mig in i allt detta hur sjukt svårt det skulle vara. Jag menar inte att jag ångrar mina val, under dessa år har jag fått uppleva så mycket kärlek och BARN, vilket är den största gåvan jag någonsin kommer kunna få. Men jag har vart en så extremt dålig flickvän de senaste månaderna och det har verkligen satt sina spår i vårt förhållande.
Justin är ofta ute, till sent på natten, oftast för att skriva nya låtar och kunna leverera till sina fans. Efter något år hemma bara med familjen kände han sig skyldig till att göra ett nytt album och kanske åka på en till tour. Men jag är verkligen inte den som litar på folk och detta har ledit till att jag hela tiden vill veta vart han är, vad han gör och vem han är med. Folk säger till mig: "Men Oliwia, han skulle aldrig göra något mot dig", "Ni är ju en familj" och en massa annan bullshit. Men jag har känt att han hellre prioriterar musiken än familjen, trots att jag NU förstår varför han ville göra sin musik igen. Han har vart hemma med mig och Jack så länge och musik är hans liv. Men först nu när allt har kommit till sin ände så förstår jag väl att jag har gjort fel. Detta delade jag med mig av mina vänner, att vi hade det svårt osv vilket jag såklart aldrig skulle gjort. Som alltid är det någon som pratar med pressen osv, och som tur var så vet jag nu vem det var som pratade med tidningarna och gjorde att vi inte fick hålla detta för oss själva. Vi är INTE vänner längre.
Det hela blir mycket svårare när man har barn och skaffat ett liv tillsammans. Jag kan inte säga nu hur framtiden kommer se ut såklart, men jag hoppas ni visar respekt och har tålamod med allt det här och inte frågar en massa frågor som är för personliga.
Tack.<3
------------------------------------------------------------------
LÄS OCH KOMMENTERA ❤️
YOU ARE READING
oliwiabieber.se // Blogg, Instagram (UPPFÖLJARE!)
FanfictionJustin & Oliwia Bieber är tillbaka. Oliwia har startat upp sin Instagram igen och även startat en blogg. Detta är en UPPFÖLJARE på "Han följer mig // Instagram, J.B". Jag rekommenderar att läsa den först för annars kan denna berättelse blir svår att...