Başlangıç

5.6K 57 8
                                    

Yazın kışı,kışın yazı özlemek gibiydi benim hayatım...
Yazın hunharca yenilen eriğe inat mandalina yemek istemek,kışın içilen sıkma portakal sularına inat karpuz yemek istemek gibiydi.
Nankör.
Bana çabaladığımdan hep çok daha azını verdi.Hiçbir şey  iyi gitmedi benim için.Ne verdiyse aldı benden,inandığım her seyi aldı.
Kendi huzurumu,aşka inanma ihtimalimi...
Hatta bazı şeyleri hiç vermedi.
Huzurlu ve mutlu bir aile gibi mesela ya da çok seven bir sevgili.Gercekten aşık bir adam mesela...Hiçbirini vermedi.
Tek bir şey sundu hayat bana...Gercekten gönülden istediğim tek bir şeyi verdi.Polislik...
Hoş verdi demek kendime haksızlık olur.Tirmaklarim ile çabalaya çabalaya kendim aldım.
Bu nedenle tek dayanağım mesleğim oldu bu hayatta.
Dünya bir yana o bir yana diyebileceğim,ince çizgilerimin,keskin sınırlarımın olmadığı,uğruna her şeyi yapabileceğim mesleğim.
Çünkü bu hayatta beni engelleyebilecek hicbir şeyim yok
Tek sahip olduğum mesleğim.
Hayat diyorduk.
Acımasız.Benide kendimden çok daha aza indirgedi.Komiser Burcu Yılmaz'dan cok daha fazlasıydım aslında...
İnsanlara emreden,oteriter,sert belki egoist  görünümümden cok daha fazlaydım...
Ama mecburdum emretmeye.Soğuk ve korkusuz olmaya...Çünkü eğer ben emretmessem, ben yakmasam insanların canını,bana emrederlerdi, benim yanardı canım.Tecrübe etmiştim bunu.
Buna ben karar vermedim,kendi seçimim de değildi.Bunu bana hayatın kendisi öğretmişti.
Her gün demir parmaklıklar görüp de  demir gibi buz gibi olmamak imkansızdı.
Benim için hayat hep iki taraftan oluşurdu...

Iyi ve Kötü
Siyah ve Beyaz

Asla az iyi insan ya da gri bir olay olamazdı.
Tıpkı aşk gibidir hayat.
Ya beğenirsin birini ya da seversin.Az sevmek diye bir şey yok.Sevmek aşktan gebermek demektir.
Ya geberirsin aşkından,çok sevdim dersin.Ya da hiç sevmek lafını almazsın ağzına.Aksi hoşlanmaya ya da beğenmeye girer çünkü.
Ben ya köpek gibi sevdim bu zamana kadar ya da hiç girmedim bu sevda işlerine.
Ya sevecek biri beni yada girmeyecek hayatıma sevda ayaklarına.
Diyorum ya iyi ve kötü hikayesi.Ben iyi taraftım hep.Hayatimda da hep iyiler vardı.Çünkü hayatımla kötü taraf arasındaki çizgiyi demir parmaklıklar ayırırdı.
Katıldıgım son operasyona kadar..
O operasyondan sonra kurallarım yıkıldı.Tabularım da.Soran eden,istiyor musun diyen olmadı.Sorsalardı da istiyorum derdim.
Ama işte elimden gelen hiç bir şey yoktu.
Artık iyi ve kötü yoktu...

"BİRAZ İYİDEN BİRAZ KÖTÜDEN...
ORTAYA KARIŞIK..."

+18 Sahneler içerecektir.Bilginize...

ORTAYA KARIŞIK +18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin