BURCU YILMAZ
Sabah uyandığımda bugün benim için sıradan bir gün gibi gelmişti oysa.Gözlerimi pencereden odama giren güneş ışıklarıyla kirpistirdim.
"Ben bu perdeleri niye kapatmıyorum yaaa" diye söylendikten sonra yatakta arkamı döndüm elimi yastığımın altına soktum ve uyumaya devam etmeye çalıştım.Nöbetin ertesi erken mi gidilir işe arkadaş!
Uyumaya kıçım yemediği için uyandım.Yüzümü yıkadım.Kahvaltı etmezdim zaten sabahları;ama klişenin dibine vurup,komiserliğimin de havası ile "sert bir kahve içerim her zaman " demeyeceğim size.Sütsüz,şekersiz yani tatsız tuzsuz o kahve ile ac olan midemin içine etmiyorum tabiki.Sütlü ve tek şekerli içiyorum kahvemi.Eger ısmarlamak isterseniz,içerim bir kahvenizi...
Neyse kahve muhabbetini emniyete bırakıyor giyinmeye gidiyorum ben.Gri düz tshirtümu,dar paça kot pantalonumu giydim.Ayağıma da sporlarımı giydikten sonra.Silahımı ve rozetimi askıya taktım.Askiyida kendime geçirmiştim.Saclarimi da tepeden at kuyruğu yapıp,arabamın anahtarlarını da alıp çıkmıştım evden.Telefonum zaten cebimde :)
Merkeze geldiğim de beni Eda karşıladı.
"Günaydın Burcu komiserim."
"Günaydın Eda.Var mı bir şeyler?"
"Bir olay yok komiserim,fakat başkomiserim sizi çağırdı.Odasinda bekliyor."
"Hayrola noldu ?"
"Valla bilmiyorum komiserim,yeni bir komiser gelmiş sanırım."
"Allah allah bu zamanda niye gelmiş ki? " diye sordum bende.
"Bilmiyorum komiserim" diye cevap verdi Eda.
"Öğreniriz şimdi" dedim ve başkomiserin odasına doğru gittim.
Başkomiserim ile aram iyiydi.Beni kızı gibi severdi.Mesleğe başladığımdan beri yanımdaydı.Ondan çok şey öğrendim.Onun yanında piştim.
"Ah BURCU,çok hirslısın,içinden ne geçiyorsa o an onun peşinden gidiyorsun...Kendi gençliğimi,meslekteki komiserlik yillarimi görüyorum sende.Cok iyi yerlere geleceksin sen" der hep.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORTAYA KARIŞIK +18
Romance"Biraz iyiden,biraz kötüden...Ortaya Karışık" Hayatları bir operasyon ile değişen iki insanın hikayesi... Komiser Burcu Yılmaz ve Karanlık Fırat Ateşoğlu'nun bir operasyon ile değişen aşk,tutku,intikam,sex ve entrika dolu hayatlarını çok seveceksini...