Merhaba arkadaslar şuan tam bir koşuşturmaca olayların bittiği yerdeyim ama bir dakika en iyisi baştan alalım.
Hiç unutacağımı sanmadığım bir gündü 24 Aralık Pazar günü o şahısın doğum günüydü ben ise heyecanlıyım gözümde güzel, akılı ve mütevazi olarak büyüttüğüm kıza çıkma teklifi edicem o gün pazar olmasına rağmen okula kursa gidiyorduk. Ben hayır der diye umduğum için heyecanımı bastırdım zaten ilerde niye çıkma teklifi etmedim diye ediyordum resmen. Sabah okula ilk giden ben olmuştum yine sonra o geldi yine herzaman ki kadar güzel Di gerçi güzelik dediğin göreceli bir kavram birde cemal Süreyya demiş ya güzeliğin beş para etmez bendeki bu sevda olmasa neyse biz konumuza dönelim. Öğle olmuştu ve kurs bitmişti o markete gitmişti arkadaşlarıyla. Ben ise evinin yolunda bekliyordum 25 dk sonra o gelmişti ben ilk olarak naber dedim o ise iyidir dedi ben heyecanlı bir şekilde sana bir şey sorabilirmiyim dedim sor dedi bir daha sordum sor hadi dedi sonra sordum benimle çıkar mısın o sizce ne dedi. Hani iki cevap vardır biri evet biri hayır ikisininde demedi gözünde mütevazı ego ile alakası olmayan kız egolu egolu sence dedi hayır dese bağrına taş basarsın kızda haklı dersin ama sence dedi kız seni üzmekle kalmadı resmen fataliti yaptı ya ben yıkıldım cebimde ona aldığım bir bilezik vardı onu kırıp atım. Onunla beraber kalbim yerle yeksan olmuştu.
DEVAMI DİĞER SAYFADA