Сипахме си от спагетите и започнахме да ядем. Бях много гладна, а Сара готвеше божествено, точно като майка ми.
След като се нахранихме отидохме в хола, седнахме на мекия бял диван с кожена тапицерия и започнахме да си споделяме всякакви неща.
-Е, разкажи ми нещо за себе си! За живота си преди да се преместиш тук.-личеше си, че много искаше да се опознаем по-добре. Говореше с такъв ентусиазъм.
-Амии какво да ти разкажа? Живеех в Денвър заедно с майка си. Родителите ми се разделиха
когато бях на 10 и от тогава нито съм чувала, нито съм виждала баща си. Работех в италиански ресторант който се намираше близко до апартамента ни. Имам един единствен приятел, който се казва Лукас. Той ми е като брат, но вчера ми призна че ме харесва от както сме се запознали. Казах му че имам нужда от време и той го прие доста спокойно. В момента наистина не знам какво чувствам.-Аз мисля че трябва да послушаш сърцето си. То ще те насочи в правилната посока.-тя хвана ръката ми и се усмихна.
-Благодаря ти много за съвета. Ще те послушам. Разкажи и ти за себе си.
Без да чака втора покана започна:
-Преди да се преместя тук живеех в Тексас. Майка ми е починала при раждането ми и баща ми почти веднага си е намерил друга жена. Живеех с тях и доведения ми брат Себастиан. Преди тренирах волейбол и също като теб имах само една приятелка, но с нея се скарахме преди да се преместя. Със Себастиан сме много близки макар че не сме биологични брат и сестра се чувстваме като такива. Имам и гадже, което е от тук. Даже се разбрахме да излезем в 20:00 часа и май трябва да ставам и да се оправям ако искам да съм готова на време. Ще ми помогнеш ли да се приготвя?
-Разбира се. Хайде!
Станахме и се отправихме към стаята на Сара. Беше същата като моята само че тя беше облепила секцията с плакати на всякакви известни личности.
Трябваше първо да изберем облекло. След доста чудене и разхвърляни по земята дрехи избрахме прилепнали скъсани дънки и черно-бяла риза с дълъг ръкав. След това ѝ помогнах да изправи косата си и накрая да се гримира.Точно в 20:00 на вратата се звънна.
-Ааа, той дойдее. Ела да ви запозная!-Сара започна да се радва като малко дете, хвана ме за ръката и ме поведе към вратата.
ESTÁS LEYENDO
In love with...who?!
RomanceДжейн е обикновена млада актриса, която получава покана за роля в нов сериал, който ще се снима в Лос Анджелис. Животът ѝ се променя напълно и тя се влюбва в две момчета едновременно...