Явно прегръдката дойде на Лукас като гръм от ясно небе.
-Джейн, успокой се малко! Все пак не сме се виждали само от два дни. Толкова много ли ти липсвах?-каза той с огромна усмивка.
-Даа! Много, много ми липсваше и трябва да поговорим.-казах бързо и засилих хватката си.
-Добре, но първо ме пусни, защото ще ме удушиш.
-Отивам бързо да си взема чантата и идвам.-казах, след което го пуснах и се втурнах да си намеря чантата. Беше в стаята ми. Грабнах я и се върнах при Сара и Люк.
-Нека първо да ви запозная. Люк, това е Сара, моята съквартирантка и единствената ми приятелка тук. Сара, това е Люк, най-добрият ми приятел за който ти разказах вчера.
-Приятно ми е!-каза Люк и се здрависаха.
-На мен също.-каза Сара и се усмихна топло.
-Може ли вече да тръгваме?
-Даа, тръгваме. Успокой се малко!-каза Лукас и се засмя.
-До после, Сара!
-До скороо!-каза тя и ми намигна.
Излязохме от сградата и тръгнахме да се разхождаме. Не издържах и минута и веднага започнах:
-Люк, прегърнах те силно защото наистина ми липсваше. През тези два дни мислих постоянно над думите ти и стигнах до заключението, че и аз изпитвам повече от приятелски чувства към теб. Когато те видях на вратата и...-той не ме остави да се изкажа и сля устните си с моите. Почувствах се сякаш времето беше спряло. С никой до сега не се бях чувствала така. Не ми пукаше, че бяхме на доста оживено място и всички погледи бяха в нас. Отвърнах на целувката и след няколко секунди той внимателно се отдръпна, за да си поемем въздух.
-Обичам те, Люк!
-Аз теб също, Джейн!-каза и след което още веднъж се целунахме, хванахме се за ръце и продължихме да се разхождаме.
-Сега е мой ред да ти кажа защо съм тук.-каза той и се усмихна.-Местя се да уча и да живея тук за постоянно.
-Това е страхотно!-възкликнах с радостен тон и го прегърнах отново.
-Аз също много се радвам, най-вече защото ще съм при теб.-каза и ме целуна по главата.
Разхождахме се няколко часа и доста си поговорихме, но не си бях взела яке и ми стана студено.
-Люк, може ли да се прибираме, защото ми стана студено?
CZYTASZ
In love with...who?!
RomansДжейн е обикновена млада актриса, която получава покана за роля в нов сериал, който ще се снима в Лос Анджелис. Животът ѝ се променя напълно и тя се влюбва в две момчета едновременно...