Capitolul III

946 84 7
                                    

*Din perspectiva lui Jungkook*

Am inspirat adânc și m-am uitat în ochii lui. Cu o mâna îmi ținea maxilarul nemișcat, iar cu cealaltă îmi forța coapsele să se îndepărteze. Privirea aceea perversă mă ucidea încet.Oricum vom merge amândoi în iad, îmi repetam în minte, de mii de ori.Si-a vârât trupul între coapsele mele cu agresiune.Tăcerea s-a așternut între noi, după acel sărut sălbatic.

"Vreau mai mult daddy"am scâncit.

Si-a înfipt unghiile în coapsele mele și m-a mușcat de gât, lăsând câteva vânătăi, în timp ce eu mă jucam cu părul lui.

"Asta e tot pe ziua de azi." A adăugat cu o voce autoritară.

Am oftat și m-am grăbit spre baie, închizându-i ușa în nas.Peste cateva momente a intrat nervos și mi-a vorbit pe un ton la fel de autoritar.

"Ya, vrei sa te plesnesc?"

Mi-am plecat capul în pământ.

"Cereți scuze...cereți scuze ca mi-ai închis ușa în nas." Alcoolul vorbea în locul lui.Nu-i de mirare..a băut o sticla da Jack Daniels de unul singur.

"Scuze.." am adăugat.

A venit spre mine și m-a tras de păr.M-am lăsat apoi în genunchi, privindu-l cu inferioritate.

"Tati, îmi pare rău..așa sună mai bine." Jimin a rânjit.

Am făcut o scurtă pauză, înghițind în sec și privindu-l de pe gresia rece a băii.

"Tati îmi pare rău.." am adăugat mușcându-mi ușor buza.

"Te iert." M-a ajutat sa mă ridic și am adormit în scurt timp, unul în brațele celuilalt, locul în care mă simțeam cel mai în siguranță.

**

"Te-ai trezit." Jimin mă studia atent.

Am dat din cap afirmativ.

"Cum ai dormit?" A șoptit.

"Nu cred ca se putea mai bine." l-am îmbrățișat strâns iar el m-a sărutat pe frunte.Mi-am verificat telefonul și am observat că am 10 apeluri nepreluate de la tata.

"La dracu." am oftat și m-am ridicat grăbit.

Jimin s-a ridicat și el, îngrijorat.

"Ce s-a întâmplat?"

"Tata...trebuia sa mă întâlnesc cu el aseară dar am uitat complet."

"Aa.." Jimin a făcut o scurta pauză. "Vrei sa te duc acasă?" A adăugat.

"E în regulă....ne vedem mai târziu." Am plecat grăbit , iar șoferul tatei mă aștepta în fața casei.

**

"Jungkook.." tata părea supărat.

"Tată.." mi-am aplecat capul in semn de respect, iar el m-a privit dezamăgit.

"Ai uitat de întâlnirea ta aranjată?"

Am oftat..

"Știi prea bine ca nu vreau sa mă căsătoresc."

"Jeon Jungkook!" Tonul vocii i s-a ridicat ușor.

Am auzit o voce destul de familiară și am rămas șocat când i-am văzut chipul.

"Mă scuzați.." Tzuyu a intrat în camera și a înlemnit când m-a văzut.Cand Jimin a spus "ceilalți iubiți ai ei" nu m-am gândit ca voi intra și eu în categoria asta.

"Cu siguranță va cunoașteți deja..El e fiul meu Jungkook.Fiule, ea e Tzuyu din Twice."

"E oaspetele tău?" Am întrebat fără pic de emoție.

Call Me Daddy [ROMANIAN] (jikook)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum