Capitolul IV

1K 86 42
                                    

*Din perspectiva autoarei*

Din cauza durerii de cap Jungkook se încrunta, iar uscăciunea din gât și durerea din piept păreau sa fie simptomele unei viitoare răceli. Stătea tăcut, pe bancheta din spate, întrucât Jimin era atent la drum, lăsându-şi gândurile sa-i rătăcească aiurea.

În cele din urmă, Jimin s-a întors singur acasă.Avea de dat niste explicatii si s-a gândit din timp la minciunile pe care i le va spune fratelui său.Cand a coborât, s-a uitat nervos în jur și s-a simțit ușurat ca nu îi mai vedea mașina.

**

*Din perspectiva lui Jungkook*

"Jeon Jungkook nu arăți bine deloc!"  Fratele meu îmi mângâia fruntea, iar eu am încercat sa mă ridic din pat, simțind un fior pe șira spinării.

"Sa mergem la spital." M-a implorat.

"Hyung sunt bine..trebuie doar să mă odihnesc.."

Mi-am petrecut întreaga dumineata tolănit în pat, dar gândul îmi zbura mai tot timpul la Jimin.Mi-am atins ușor buzele și am dat irațional din cap, gândind cu voce tare.

"Nu o să renunț la tine."
Fratele meu mă privea confuz.
"Yaaa, ti-am spus sa mergem la spital!Delirezi de la febră.."

"Dragostea e un delir, hyung" am râs colorat.

M-a privit cu îngrijorare, după care a făcut o scurtă pauza și a rânjit.

"Ya, mi se pare mie sau iți place de cineva?"

Am tresărit.

"Ha...ha despre ce vorbești.." m-am bâlbâit.

"Cum o cheamă?"

Era o diferență atât de mică între "îl" și "o", dar totuși atât de controversată.Era secretul meu și a lui Jimin, nu aveam de gând sa mă deschid în fața nimănui.

"Tu ești cel care delirează, hyung." m-am ridicat grăbit din pat.

"Ya, unde pleci?"

"Am treburi de făcut." am adăugat, îmbrăcându-ma cu ce mi-a venit la mână.

"Da, da." Jung Hyun a rânjit.

**
Era trecut de ora 18. Mi-am verificat telefonul și am observat apelurile nepreluate de la Jimin, plus încă câteva mesaje pe Kakaotalk.L-am sunat în scurt timp.

"Jungkook, ce dracu.." a spus el pe un ton abia stăpânit.

"Jimin.." vocea îmi tremura.

"Ești bine?"

"Sa luăm cina împreună!" am exclamat.

"Sunt la studio." Râsetele lui Tae si Jin se auzeau pe fundal.

"Seokjin hyung s-a întors?"

În scurt timp am ajuns la studio.Seokjin m-a strâns în brațe, din moment ce nu ne-am văzut de jumătate de an, iar pentru o clipa am întâlnit privirea lui Jimin, care părea să ascundă o urmă vagă de gelozie.Seara a trecut cam în același mod ca și dimineața, cu excepția ca eram mai aproape de Jimin și de ceilalți membrii.

"Hyung..ai o iubită?" Tae a adăugat privindu-mi vânătăile de pe gât.

Sincer sa fiu nu le-am dat prea mare importanță, ba chiar am uitat de ele.Jimin a tușit nervos, gest care mă înnebunește.

"Ah..nu." am adăugat încercând să le acopăr cu mâinile, dar erau destul de numeroase.

"În orice caz, Seokjin..cum a fost în orașul tău natal?" Jimin a schimbat rapid subiectul.

"A fost frumos..să mă desprind pentru scurt timp de realitate și sa trăiesc ca un om normal...dar mi-a fost foarte dor de voi."

Am zâmbit, dar în secunda următoare simțeam cum nu mai am nici o legătură cu realitatea.M-am ridicat in picioare, însa corpul nu ma mai asculta.Ochii mi s-au închis încet, iar Jimin m-a prins în brațele sale mari.Vocea îi era tot mai neclară.

**

Ma trezesc dintr-un somn adânc si observ silueta înaltă a lui Jimin, care stătea în dreptul patului.Nu îi puteam vedea clar fața, pentru ca eram încă somnoros, însă parfumul elegant îl dădea de gol.Am oftat, am dat la o parte așternutul și m-am ridicat.

"Jungkook." Vocea lui era o combinație de îngrijorare și seriozitate.

"T-tu m-ai schimbat?" îmi căutăm cu disperare cuvintele.

Jimin a clătinat ușor din cap.Am simțit cum se instaurează tensiunea în atmosferă.Cand mă privea, aveam senzația ca îmi respiră sufletul.Ochii lui mă ardeau, zâmbetul mă ameţea.

"De ce ai făcut asta?" am întrebat rușinat.

Cuvintele mele l-au făcut sa se încrunte, însă n-a scos nici o vorbă.In schimb a inspirat adânc și si-a ținut un moment respirația.

"Trebuie sa te odihnești." a șoptit.

"H-hyung.."

"Ce am spus?" Jimin m-a întrerupt pe un ton autoritar.

"Fără hyung.." l-am completat.

"Nu știam că ai un tatuaj." Jimin a ranjit.

Ochii mi s-au mărit de soc și i-am evitat privirea, jucându-ma nervos cu degetele.

"Nu face pe inocentul cu mine." Jimin s-a apropiat și m-a atins in partea dreaptă a bazinului. "E chiar aici." A șoptit.

Răsuflarea lui fierbinte, mă excita la maxim, dar în același timp mă simțeam rușinat.Am închis ochii, încordat, în încercarea de a-mi controla emoțiile.Am făcut câțiva pași în spate, iar el a rânjit.

"Nu e un tatuaj!" Am țipat "E doar.."

"Ar trebui sa verificăm din nou?"

Am tresărit.


Sper ca v-a plăcut capitolul.♡♡♡♡

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 12, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Call Me Daddy [ROMANIAN] (jikook)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum