Georgi P. O. V
Se aude o voce de băiat din camera Mirelei. Intru direct și dau peste Vlad care îmbrățișează o fată, acea fată pare să plângă. Niciunul dintre ei nu își dau seama că sunt aici și continuă.
-Tu nu ești Georgi! Replica lui m-a lăsat mască, el credea că sunt eu? Poate că încă mai are sentimente pentru mine. Oare dacă fug acum de aici e prea târziu? Când Vlad se întoarce spre ieșire îmi dau seama că da. Expresia lui este una uimită și fața lui capătă o nuanță rozalie.
-Oh, Georgi! Grăiește el apoi lasă capul în pământ.
-Cine este tipa și de ce plânge?
-Habar nu am, eu am crezut că...
Și până să termine propoziția, fata respectivă parcă prinde glas.
-Scuzați-mă, am avut o mică ceartă cu iubitul meu.
Și fix după ce spune ce a avut de spus mi-am dat seama că este Kristen. Nu am mai văzut-o de mult.
-Kristen?
-Georgi? Fața ei se luminează și îmi sare în brațe. Mi-a fost așa dor de tine, pe unde ai umblat?
-Am fost prin multe locuri. Apropo, de ce plângeai? Ești în regulă?
-Acum da, m-am certat cu iubitul meu.
-Of,băieții. Iar la rostirea acestui cuvânt aud pași îndepărtându-se, Vlad a plecat.
După vreo zece minute de discutat mergem afară și apoi mirii încep să își spună jurămintele. Timpul trece așa repede și mă trezesc din visare când aud un om spunând că dansul mirilor va începe acum. Îmi scot telefonul și încerc să filmez din mai multe unghiuri, sunt cu ochii în filmare până mă ciocnesc de cineva. Doamne, deci de fiecare dată mă ciocnesc de cineva și mereu se întâmplă ca acel "cineva" să fie Vlad, deci, Doamne, dacă este Vlad nu știu ce fac. Când îmi întorc capul dau de niște ochi verzi superbi, păr șaten, cârlionțat, nu foarte lung dar nici foarte scurt, fața lui fără imperfecțiuni și albă ca spuma laptelui mă captivează.Baiatul de lângă mine este îmbrăcat la costum care arată perfect pe el,zâmbetul lui este imaculat și strălucitor,și la afișarea lui, *al zâmbetului* niște gropițe își fac loc pe fața lui minunată. E puțin mai înalt ca mine ceea ce mă face să cred că m-am izbit de pieptul lui bine lucrat. Când inspir îmi dau seama că are un miros cunoscut.
-Îmi pare foarte rău, ești ok? Întreb eu trezindu-mă din "transă".
-Sunt bine, tu ești ok?
-Da. Răspund eu scurt și îndreptându-mi telefonul pentru a filma ce a mai rămas din dansul mirilor.
După ce opresc filmarea, mă uit catre tipul acela care arată perfect și atunci când mă uit spre el, observ că își întoarce privirea în altă parte. S-a uitat la mine tot timpul în care am filmat?
Mă duc spre masa mea iar gândul meu tot la acel tip îmi stă. Oare cine o fi și de ce este la nunta Mirelei? O s-o întreb mâine pe Mirela, acum ar trebui să mă bucur de nuntă.
Încă nu am văzut lângă cine stau la masă. Am fost așa de absorbită de acel băiat încât nu am mai fost atentă la ce se întâmplă în jurul meu. Când mă uit, fix față în față cu mine stă...
Oh nu, nu tu din nou.
BAM, CAPITOL NOU, AM ÎNȚELES CĂ UNII DINTRE VOI NU VEDEȚI CAPITOLELE, HABAR NU AM CE PROBLEMĂ ESTE DAR ÎNCERC SĂ O REMEDIEZ, CEI CARE NU VEDEȚI CAPITOLELE PUTEȚI SĂ ÎMI SCRIEȚI PE PRIVAT ȘI VĂ VOI DA SS DE LA CAPITOLELE RESPECTIVE. PÂNĂ ATUNCI EU AM FOST GEORGI, ACESTA A FOST CAPITOLUL, EU M-AM DUS, PAAAAA.
CITEȘTI
Iubire de o vară
FanficÎn această carte este vorba despre o fată care își gasește jumatatea din întamplare .Deși titlul se numește "Iubire de o vară",iubirea ține mai mult de o vară.Citiți și o să aflați singuri toată povestea.