Început

810 26 3
                                    

Off,o nouă zi de școală,soarele îmi bătea în față și asta m-a făcut să mă trezesc.Azi,16 iunie,ultima zi de școală,mă pot considera cea mai fericită fată.Eu mă numesc Georgiana,am 14 ani,sunt din Alba Iulia,iubesc să desenez,să cânt și să ascult melodii toată ziua (muzica mă relaxează și deseori gasesc refugiu în aceasta).Bun,să începem:

Mama vine la mine în cameră  și  țipă 

M(Mama):Haide Georgi,e ultima zi de școală,după te las să dormi până seara,ok?

E(Eu):Acum mă trezesc.(spun eu somnoroasă)

Mă duc la baie și îmi fac rutina zilnică,la școală am făcut doar 2 ore de dirigenție apoi profesorii ne-au urat vacanță plăcută,eu mi-am luat toți  colegii în brațe și tata a venit după  mine cu mașina,eram așa fericită că vara a venit și mi-am promis ca vara asta o să o trăiesc la maxim.

Am ajuns acasă,acolo mama și sora mea mai mica(Elisa) ne așteptau fericite.

E:Ce-i cu fericirea asta?😊

M:Am gasit bilet pentru Spania!*spuse ea entuziasmată*

Mama voia mereu să mergem acolo,acolo am locuit până la 4 ani,adică m-am nascut în România dar la 2 săptămâni eram în drum spre Spania,am avut o copilărie frumoasă,mergeam mereu în parcuri de distracție.

T(Tata):Și când plecăm?

M(Mama):Peste o lună dar până atunci mergem în Constanța la o prietenă,o să mergem la mare toată ziua,o să fie foarte frumos.

E:Mie îmi place ideea.

M:Mâine dimineață la 5 plecăm,du-te și fă-ți bagajele.

Eu și cu sora mea ne-am dus în cameră și am început să împachetăm,eram așa fericite că vara asta o să fie o vară minunată.Apoi restul zilei am plecat la prieteni apropiați să ne luăm la revedere și cam așa s-a dus ziua.Era 11 și am venit acasă,eram obosită așa că m-am schimbat în pijamale și am adormit cu gândul la cât de frumoasă o să fie vara asta.

M:Haide,e prima zi de vară,pregătește-te că plecăm în 20 de minute.

Iubire de o varăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum