Perspectiva Georgianei
P.T:Bun,deci,Georgiana,partenerul/partenera ta de cameră va fi....Cristian Munteanu
În momentul acela voiam să-i sar în braţe lui Cristi,mă bucur atât de mult că nu am picat cu Vlad,situaţia era destul de ciudată,dacă mai stăteam şi în cabană cu el,situaţia mă depăşea cu mult.Gândurile mele au fost întrerupte de Cristi care venea spre mine,râdea incontrolabil,ce e cu el?
E:Ce ai păţit bă?
C:Ce am păţit?Spune el cu gura până la urechi😂
E:De ce râzi?Spun eu râzând cu lacrimi😂
C:Tu de ce râzi?Spune el aproape dându-i lacrimile de la atâta râs😂
E:Eu mă râd de tine.Are un râs zgomotos,râde ca o ciumă.😂
C:Hai să mergem la cabană să despachetăm.
E:Mergi tu,vin şi eu imediat
C:Ok
O văd pe Andra,discută cu proprietarul taberei,el pleacă şi eu mă duc către Andra.
E:Ce s-a întâmplat?Spun eu suspicioasă
A:Ce să se întâmple?
E:Noi două eram colege de cameră până la acea 'dificultate'
A:Păi eu plec pe perioada taberei în Timişoara,posibil să vin în ultima zi de tabără
E:Um,distracţie faină!
A:Mersi,asemenea.Spune ea încântată
Mă îndrept spre cabană,intru acolo şi văd două paturi mari şi două băi.Îmi aleg cu ce mă voi îmbrăca,ies din baie,m-am îmbrăcat aşa:
Mă arunc în patul meu şi încep să butonez telefonul,mă sună Vivi cu cameră video,vorbim vreo 5 minute,Cristi îşi face apariţia în cadru,mă ridic în picioare şi mă plimb prin cameră,Vivi vorbeşte despre cât de mult vrea să ne vedem,m-am oprit din mers pentru ca obosisem,stau vreo 2 minute în picioare,Cristi vine pe la spate şi mă ia de talie,nu zic nimic,e ciudat.
Vivi:Eu nu mai am semnal,paa Georgi
E:Paa Vivi
Intr-un final,Cristi mă lasă de talie.Vreau să mă duc afară,trec prin faţa lui Cristi,parcă îmi face cu ochiul,mereu l-am văzut pe Cristi ca pe un frate,adică doar atât.Cristi se mai prosteşte,ce să-i faci.
Bun,deci,mă duc să mă înscriu la desen,muzică şi lectură.
Acele 3 săptămâni aproape că au trecut,Cristi e BFF-ul meu băiat,ne spunem orice,aproape.😂
După atâta timp în care am fost distantă de Vlad,m-am hotărât să îi dau o şansă,adică chiar il iu...iub...ţin la el.Fug către cabana mea,acolo era Cristi,asculta muzică.
E:Cristi,unde este Vlad?
C:Este la fântână.
Fug către fântână,acolo,surpriză,era Vlad şi se săruta cu ANDRA!??!O lacrimă îmi curge pe obraz,mă vede şi Vlad încearcă să se scuze,când îl văd că vine către mine schiţez un zâmbet mai fals decât Andra,mă uit în gol şi realizez cât de mult am greşit încercând să îi dau o şansă,Andra moare de râs,cum stă pe marginea fântânii,îmi dau seama că va cădea,Vlad e derutat,Andra râzând de mine şi făcând tot felul de scheme,se dă mai în spate şi cade în fântână,nu e o fântână adâncă,are vreo jumătate de metru,toată lumea iese din cabane,se pare ca cineva a dat mesaj tuturor cum că Andra a căzut în fântână.S-a ridicat nervoasă,vrea să vină spre mine,fiind udă alunecă,face sfoara😂se aude o ruptură,pantalonii ei(care mai aveau puţin şi puşcau pe ea la cât de strânşi erau)s-au rupt,OMG,s-a rupt toată partea fundului😂,a rămas doar în chiloţii ei cu Batman,toţi copii din tabără au început să râdă,God,e aşa cringe.Nu o poţi lăsa aşa.Ce?De ce nu?Tu nu eşti aşa.Urăsc când ai dreptate,conştiinţă!Mă duc către ea şi o ajut să se ridice şi o duc la cabana mea şi a lui Cristi.Îi dau nişte haine de ale mele.
A:De ce faci asta?Spune ea mirată
E:Eu nu sunt o persoană rea.
A:Iartă-mă.Spune ea în timp ce o lacrimă îşi face apariţia
E:...
A:Te rog.Spune ea izbucnind în plâns
E:El e prima mea iubire şi când te-am văzut că îl sărutai,ceva în mine s-a rupt.Spun eu cu lacrimi în ochi
A:Îmi pare nespus de rău...Spune ea lasând capul în jos.
E:Spune-mi o chestie..tu,măcar îl placi?
A:Păi,eu...
Bamm,capitol nou,579 de cuvinte,din nou suspans =)))deci,64 de ochişori în 3 zile,OMG,va iub <3 suntem în top 779 ceea ce e mult,mult mai remarcabil,ca ieri,cand eram in top 976,şi ca întotdeauna formula de outro:hmm,deci,DACĂ MĂ SUSȚINEȚI ÎN CONTINUARE ȘI DACĂ VĂ PLACE CARTEA PÂNĂ AICI SAU MĂCAR ÎMI APRECIAȚI MUNCA DA-ȚI UN MIC VOT,EU M-AM DUS,PAA.
CITEȘTI
Iubire de o vară
Fiksi PenggemarÎn această carte este vorba despre o fată care își gasește jumatatea din întamplare .Deși titlul se numește "Iubire de o vară",iubirea ține mai mult de o vară.Citiți și o să aflați singuri toată povestea.