Capitolul 4

138 9 6
                                    

Georgi P.O.V

Vai, Doamne.
Andra stă în fața mea giugiulindu-se cu altul. Oare Vlad știe? De fapt, ar trebui să nu mă mai gândesc la relația lor. Mă uit la videoclipul pe care l-am filmat și îmi dau seama că am înregistrat inclusiv partea în care mă ciocnesc de acel tip și vocea lui care pare a fi a unui înger mă face să mă topesc. Scorpia aceea stă pur și simplu in fața mea și efectiv îi mănâncă limba tipului ăluia și el pare că o s-o înghită. Toată imaginea asta îmi provoacă greață așa că plec de acolo cât de repede pot. Merg într-o cameră la întâmplare și dau peste tipul de care m-am ciocnit, era cu o fată. Aceea pare că vrea să-l dezbrace iar el se tot ferește. Când mă vede, fața i se luminează și inventează o scuză.
-Nu, iubi, stai să îți explic, nu e ceea ce pare! Spune el și îmi face cu ochiul.
Tipa are o expresie de milioane, i-aș râde în față dacă aș fi în alte circumstanțe.
-Ce să îmi explici? Cine e asta? Continui eu.
-Te rog, lasă-mă să îți explic!
-Haide, Casanova. Răspund scurt și îl iau de mână iar el se preface prins.
Ajungem afară și ne punem pe o bancă.
-Mulțumesc mult! Nu m-aș fi descurcat singur.
-Mi-am dat seama, ce a fost tot circul ăla?
-Simplu, tipa voia sex cu mine iar eu nu sunt genul care refuză fete și nu m-am prea descurcat până să vii tu.
-O cunoști?
-E fosta.
-Oh, săracul de tine.
-Da, apropo, nu am apucat să mă prezint, eu sunt Hayes.
-Eu sunt Georgi.
-Și eu sunt Vlad.
O voce se aude din spatele nostru,de ce se bagă el mereu? Când mă întorc dau de expresia lui sarcastică.
-Așa și?
Rămân uimită de replica lui Hayes și Vlad la fel. Mă abțin să nu izbucnesc în râs. Hayes își pune mâna pe după talia mea iar Vlad își mărește ochii.
-Georgi,putem vorbi?
-Sigur.
-Iubito, să vii repede. Joacă același rol pe care l-am jucat și eu cu tipa aia.
Eu doar zâmbesc și dau din cap afirmativ. Mergem mai departe de Hayes, iar Vlad începe.
-Azi, adică, ăă. Se bâlbâie el. Azi când ai venit în cameră,cam cât de mult ai auzit?
-Am auzit când ai spus "tu nu ești Georgi".
-Deci ai auzit...
-Și dacă eram eu nu era nimic, adică, prietenii se consolează nu? Spun eu cu o oarecare durere în voce.
-Da, presupun că așa fac prietenii...Dezamăgirea i se poate simți în glas.
-Eu trebuie să plec. Cuvintele parcă îmi ies din gură fără să le pot controla.
Mă întorc la Hayes.
-Ce faci păpușă?
-Bine...
-Ba nu ești bine. Ce ai? Ce ți-a făcut baiatul acela?
-În trecut am avut oarecum o relație cu el dar infidelitatea lui a distrus-o.
-Haide aici. Spune el scurt și deschide brațele. Îl iau în brațe iar el îmi săruta fruntea.
E ciudat să iau în brațe un tip pe care l-am cunoscut doar azi dar simt de parcă l-am cunoscut de o viață. E așa atractiv și parul lui cârlionțat în combinație cu ochii lui verzi închiși mă face să fiu și mai atrasă de el.
-Auzi, da' tu câți ani ai? Întrebarea asta mă surprinde, nu m-am gândit niciodată la diferența în ani dintre noi.
-Cincisprezece, tu?
-Optsprezece. Intru la corupere de minori. Glumește el. Cât mai ai până faci șaisprezece?
-Vreo două luni.
-Diferență de doi ani și două luni, nu-i foarte rău.
Până să apuc să mai zic ceva Cristi vine la noi.
-Iar tu puștiulică? Tonul batjocoritor a lui Hayes mă deranjează doar că încearcă să mă scape de Vlad, și eu nu vreau, cred.
-Acesta e Cristi, fratele geamăn a lui Vlad.
Cristi se uită încă șocat la Hayes dar îi fac semn să nu zică nimic.
-Ah, în fine. Hayes dă ochii peste cap și îi simt privirea asupra mea.
-Nu am apucat să îți spun cât de mult mi-ai lipsit,minion.
-Oh,Cristinel,și mie mi-a fost dor de tine.
Cristi mă ia in brațe și mă învârte.
-Mda, bine. Mormăie Hayes și pleacă.
-Ce l-a apucat? Întreabă Cristi mirat.
-Nu știu, vin imediat. Spun și fug în direcția în care a plecat Hayes.
BAM, CAPITOL NOU, ÎNCEPE ȘCOALA ȘI NU ȘTIU CÂT DE DES POT POSTA, POSIBIL UN CAPITOL LA DOUĂ SĂPTĂMÂNI, DACĂ MĂ SUSȚII ÎN CONTINUARE NU UITA SĂ DAI UN VOT, MULȚUMESC DRAGII MEI PENTRU SUSȚINERE, EU M-AM DUS PAA.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 02, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire de o varăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum