Hetedik fejezet: Csontlégió

26 5 0
                                    


- Nagyon bátran küzdöttél!

Mondta Azrael, miközben újra Chris háza felé tartottunk. Alig szólalt meg, leginkább csak a földet bámulta, vagy a csuklóit borító vastag, fehér kötést tépdeste. Eszembe jutott, amit a csavarhúzóval csinált, és émelygés fogott el az emléktől.

- Nem nagyon akadt más lehetőségem, de azért köszönöm az elismerést! Te sem voltál semmi, hogy tudtad megtenni? – enyhén elmosolyodott, de láttam az arcán, hogy közel sem boldog.

- Azt hiszem, még nem igazán értem az emberi fájdalom természetét! Nem is gondoltam rá, hogy rossz lesz magamba döfni valamit, csak megtettem. Legközelebb jobban át fogom gondolni, ebben biztos vagyok!

- Hát, én sem voltam tisztában az erőmmel! Talán ez volt a szerencsénk! – értetlenül nézett rám.

- Miért?

- Ha tudjuk előre, milyen, nehezebb lett volna megtenni, nem?

- De, ez is igaz! Michael gondolom elmondta, mivel jár a képességed, ugye?

- Persze, de ne aggódj miatta! Mostantól kezdve vigyázok! – halkan nevetni kezdett.

- Nem úgy ismerlek, mint aki törődik ezzel!

- Hát, akkor rosszul ismersz! Most nagyon is foglalkozni fogok vele! Eléggé fájdalmas volt ahhoz, hogy ne akarjam még egyszer átélni!

- Sajnálom! Nagyon remélem, hogy nem kell megint használnod a nyilaidat!

Ahogy ezt kimondta, egy kéz a vállamhoz ért, én pedig annyira megilyedtem, hogy majdnem felsikítottam. Szerencsére, mielőtt még ezt megtettem volna, észrevettem, hogy csak Kelly az.

- Kelly!

- Beszélhetnénk egy kicsit? – kérdezte, még mindig enyhén remegő hangon.

- Persze!

Válaszoltam, és hagytuk, hogy lemaradjunk Azraeltől és a többiektől. Pontosan tudtam, hogy hiába mondott el neki pár dolgot Michael, attól még én is magyarázattal tartozok.

- Nagyon sajnálom, hogy belekeveredtél ebbe! Nem akartam, azért is nem mondtam el, - valahogy elnevettem magam - meg persze nem is hittél volna nekem!

- Hát nem, ebben igazad van! – az arca még mindig sápadt volt, de ennek ellenére mosolygott.

- Michael azt mondta, elmagyarázta neked az egészet!

- Igen, legalábbis próbálta! – furcsán felnevetett. – Ez kész téboly, Michael angyallal beszélgettem! Alig hiszem el! Michaellel.

- Először én is így éreztem!

- És az is nagyon durva nekem, hogy te és Chris, hogy ti mind a ketten angyalok vagytok! Megértem, hogy nem mondtátok el, de ez akkor is hihetetlen!

- Igazából csak félig vagyunk azok! – próbáltam szépíteni a dolgot.

- Az nekem teljesen mindegy! A legjobb barátnőmet és a fiúmat láttam szárnyakkal a hátukon, miközben embereket öltek!

- Letaszítottakat. – javítottam ki ismét, mert én magam sem szerettem a gondolatot, hogy gyilkoltam. – Megöltek volna minket, ha nem tesszük!

- Tudom, és hálás is vagyok, amiért megmentettétek az életem, csak ez egy kicsit....

- Túl sok? – fejezetem be helyette, mire ő bólintott.

- Igen. Nehéz megemészteni, ami ma történt!

- Tudom jól, Kelly! Én két éve így érzem magam! – a szeme elkerekedett.

A Hangtalan Lelkek Könyve: Záródó KapukWhere stories live. Discover now