Sıkıntıyla kendimi yatağa attım bana bir açıklama yaomadan ortadan kaybolmuştu hem onu nasıl çağıracağımı bile bilmiyordum. Sinirle kalkıp komodinin çekmecesinden çakamğı aldım böyle sıkıntılı zamanlarda hep kağıt yakmışımdır. Saçma biliyorum ama ben güzel yani hem sigara kokusunj falan da sevmiyorum neyse.kağıt saniyeler içerisinde kül olurken çıkan dumanı üfledim. Yine mükemmel ailem başıma ekşımesin diye camı açtım dışarıya amaçsızca bakarken aslında belki şi şu afeti görürüm diye gözlerimi kısıp etrafa bakınmaya başladın.
"Beni mi arıyorsun?"
Duyduğum kalın sesle az kalsın odanın ortasına bokluyordum.
"Hassiktir S-sen nerden çıktın be !"
"Senin gibi bir hanımefendiye böyle kaba söylemler yakışıyor mu ?"
"Ha?"
Bazen gerçekten öküzce davrandığım doğrudur hemcinslerimin aksine işleri dallandırıp budaklandirmayı sevmem bundan mütevellit yer yer eski kafalı ve öküz olabiliyorum. Ama bu hayvanlığı karşımda böyle bor afet varken sergilemek acayip utanç veri...
"Merak etme yüzyıllardır senden daha kaba insanlarla tanıştım. Maalesef."
NE SİKİMSONİK BİR İŞ BU LAN! Hani bazen sesinizin götünüze kaçıp ergenlik safhasında ki oğlan çocuğu gibi olursunuz ya sonra ortam tüm ciddiyetini kaybeder falan işte o anlardan birinde başrol olduğum için koca bir FAQ.Yani düşünceleri okumak salak vampir kitaplarında falan olur. Demi lan ?!
"Birincisi küçük hanım(bu sözü söylerken yüzünde ki alaycı ifade inanılmaz bir aşağılamaydı) vampirler insanlara yanlış aksettirildiği için herkes gibi seninde onları yanlış tanıman beni şaşırtmadı ikincisi buraya gelmemde ki ana amaç beni senin çağırman. Neden çağırdın?"
"Ben kimseyi çağırmadım hem seni nasıl çağır.."
"Çok fazla konuşuyorsun."
Ay götüm yesinler havalara bak be madem çok rahatsız oldun git sana gel diyen mi oldu?!
"Bana ihtiyacın olduğunu sanıyordum madem öyle beni bi daha gereksiz yere rahatsız etme."
Arkasını döndüğünde aniden gelen bir cesaretle kolunu tuttum. Öylece gitmesine izin veremezdim değil mi sesim kısık çıkmıştı ki bunu tiz bir ses tonuna tercih ederim.
"Gitme..sana ihtiyacım var."
Iyi mi oluyor kötü mü oluyor bilmiyorum ama hoş pek okuyanda yok zaten djdhshdj neyse bence güzel amk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Write Your Own Story
FanfikceTanrım biliyorum hayatımızla ilgili kararları sen veriyorsun ve buna karışmak çok yanlış ama lütfen sana yalvarıyorum kendi hayatıma yön vermeme izin ver ya da en azindan onu daha katlanılabilir yapmama yardım et AMEN! 5 yıl boyunca her gece olduğu...