DILEKLER

9 1 0
                                    

Yavaşça yatağıma oturdu ve bana bakmaya başladı yüce tanrım o kadar derin bakışları var ki gözlerinin içinde hapsoluyorum.beni bu tarz sonu pek hayra alamet olmayan düşüncelerimden kurtaran kalın ve inanılmaz seksi sesiyle konuşmaya başlaması oldu.

"Seni dinliyorum."

"Ş.şey aslında sana bi kaç soru sormak istiyordum bu dileklerle ilgili."

Onaylarcasına kafasını salladı. Tanrım kesinlikle ölmek üzereyim.

"Ilk olarak seni nasıl çağırabilirim yani ihtiyacım olduğunda."

Cebinden ince uzun bi kutu çıkartıp bana verdi.

"Burda 18 tane kuş tüyü var bunlardan her biri bir dilek hakkı akıllıca kullan."

"Anladım..peki ya seni dilek haricinde çağırmak istersem ?"

Yüzünde belli belirsiz bir tebessüm oluştu ve bu durum beni sorduğim soruya pişman etmeye yetmişti bile.

"Kan..bir ateşte 3 damla kanını yakman kafi gelir."

Bu gerçekten rahatsız edici yani kim kendi kanını yakmak ister ki. Ben düşüncelerimde boğulurken gelen ses yine beni kendime getirdi.

"Başka sorun ?"

"Kimsin sen ? "

Saçma vi cesaretle sorduğum soruya aldığım cevap beynimi sikmeye yetmişti bile.

"Şeytan"

Cama doğru yanaştı sonra sanki bişeyini unutmuş gibi aniden arkasını döndü.

"Bu arada senin gibi kibar bi hanımefendiye küfür hiç yakışmıyor.lütfen aklından bile geçirme bu çok rahatsız edici."

Ağzımı açmaya kalmadan ortadan kaybolmuştu. Harika bi bu eksikti sik..neyse.

~TAE~

"Kan biraz canice olmadı mı sence ?"

"Şimdi de sapık gibi beni mi takip ediyorsun jeon?"

"Yok sadece eğer ilgilenmezsen bana söyle..Güzel bi fiziği var. "

Bu değersiz çöpü benim başıma bela ettiğin için senden bibkere daha nefret ettim tanrım(!)

Acaba sadace sikiyle düşünen bu ibnenin sikini kesip boynuna mı assam?

"Sikini kesmemi istemiyorsan kendi işine bak velet!"

"Iyi be! Neyse seni görmek istiyor haber vermek için geldim bu sefer gitsen iy..Nereye be !"

Başıma bır yığın bela açtığın için senden beş milyon defa daha nefret ediyorum!


Ya ben bölüm ismi konusunda özürlüyüm ya da bilmiyorum faq neyse bundan sonra numaralar vermeyi düşünüyorum.
Bide okuyan brolar keşke bi de oy verip fikir beyan etseniz amk tşk bye.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 12, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Write Your Own StoryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin