Beyza:ama çiçek seçimi güzel kabul edelim.
Ben:kesinlikle ama milyonlarca yürek tek bir soru bunları kim gönderdi?
Beyza:acaba biri bizimle oyun mu oynuyor?
Ben:neyse ben aşşağı iniyorum geliyomusun?
Beyza:geliyorum.
Biz çiçeklerle aşşağı kantine indik ben yine maskeli çocukları gördüm.
Ben:uff.
Beyza:ne oldu?
Ben:ben bu maskeli çocuklardan tırsıyorum.
Beyza:hahah hadi gel oturalım.
Baktığımızda tüm masalar doluydu sadece onların yanında ki masa boştu bizde oraya geçtik ve oturduk. Benle Beyza yan yana oturmuştuk. Baktığımızda iki tane maskeli çocuk bize bakıyordu.
Beyza:yağmur.
Ben:efendim.
Beyza:o çocuklar neden bize bakıyolar.
Ben:bilmem.
Beyza:allah allah ben şu çocuğu birisine benzettim şimdi.
Ben:kime?
Beyza:chanyeol a bak kulaklar iri gözler.
Ben:evet benziyo ama onlar olsa fanlar dolup taşardı.
Beyza:yüzlerinde maske var nasıl fark edilcekler.
Ben:haklısın.
Ben ve Beyza çocuğun yüzüne dalmışken birden saatimiz ötmeye başladı bizde koşmaya başladık. Acile indiğimizde durumu ağır olan iki kişi fark ettik hemen ilk müdahaleyi yapmaya başladık. Ardından ikisinide amilyathaneye aldık ben bir hastanın amilyatına girdim Beyza da diğerine
***1.45 dakika sonra***
Ben amilyatı bitirdim ve çıktım hastayı yoğun bakıma almışlardı. Aşşağı indim maskeli çocuklara haber vericektim hastaları uyanmıştı. Aşşağı indiğimde maskeli çocukları gördüm ve yanlarına gittim.
Ben:pardon size söylemem gereken bir şey var.
Maskeli çocuk:hyung a birşey mi oldu.
Ben:hayır hayır sakin olun hastanızı ziyaret edebilirsiniz ama çok rahatsız etmeyin ve teker teker girin odaya hemşire sizi hazırlıycak.
Maskeli çocuk:teşekkür ederiz.
Ben:önemli değil.
Maskeli çocuklar teker teker masadan kalktı en son giden çocuk bana baktı sanki beni tanıyormuş gibi baktı ve gitti.
Bende onlar gidince sandalyeye oturdum.
Ardından yanı doktor üniformalı birisi oturdu.
Joon:merhaba ben joon.
Ben:merhaba bende yağmur.
Joon:geleli üç gün oldu ama konuşmaya fırsat bulamadık ben bu hastanede kulak burun boğaz doktoruyum.
Ben:ben yeni transfer oldum ben ve en iyi arkadaşım Beyza.
Joon:evet haberim var en ünlü doktorlarmışsınız.
Ben:yani öyle sayılır. Türkiye den geldik.
Beiz konuşurken Beyza da yanımıza geldi joon la tanıştılar.
Biz böyle konuşurken. İki tane maskeli çocuğun bize doğru geldiklerini gördüm masamıza geldiler ve konuşmaya başladılar.
Maskeli çocuk 1:hey sen.
Joon:ben mi?
Maskeli çocuk 2:evet sen hemen burayı terk et.
Ben ve Beyza şok içerisinde kalmıştık. Sanırım joon biraz ürktü o yüzden hemen masadan kalktı ve masaya maskeli çocuklar oturdu.
Ben:eşkiyamısınız be
Beyza:pardonda kendinizi ne sanıyosunuz?
Maskeli çocuk 1:sadece sizinle konuşmak istiyoruz.
Ben ve Beyza tam masadan kalktık ve gidiyorduk ki kısa boylu maskeli olan çocuk beni bileğimden tuttu korkmuştum. Elimi geri çektim ve Beyza nın yanına yaklaştım ürkütücü birisi gibi görünüyordu. Ben ve Beyza hemen yukarı odamıza çıktık.
Beyza:yağmur ya çiçekleri bize veren kişi onlarsa
Ben:bende öyle düşünüyorum.
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
Nasıl olmuş?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Pes Etmiyorum - (ARA VERİlDi)
Fiksi PenggemarBizim oyunumuzun en önemli kuralı pes etmiyorum...