Beşinci Bölüm

11 1 1
                                    

Biraz yavaş ilerlediğinin farkındayım arkadaşlar.Ama yakın zamanda olaylar oldukça hareketlenecek.

~ ~ ~ ~

"Bana nasıl aşık olduğunu anlat.Anlat hadi bu sefer aşıksın bence.Onun için arabanın önüne atlayacaktın neredeyse.Onu nasıl kurtarmak istediğini gördüm.Aşık olmadığını anlamamak için aptal olmak gerekiyor.Hadi ama itiraf et bana.Söz kimseye söylemem aptal aşık."

"Sıla gel buraya seni geberteceğim  aşık falan olmadım ben.Sen götürüsün şimdi."

"Hhaahahh yalancı.Aşıksın sen.Baksana nasıl da sinirleniyorsun.Gelde göreyim bakayım.Hadi yakala beni yalancı aşık hahahahah.

"İki aydır tanımadın mı beni Allah aşkına söyle bana.Aşık olacak biri değilim ben.Kafan basmıyor mu acaba?Gel buraya çok bilmiş çabuk gel dedim sana."

"Hadi yakala beni hahahah."

"Sıla lütfen yapma.Aşık değilim ben."

Elif 'in sesi o kadar hüzünlü çıkmıştı ki Sıla yaptığını daha fazla sürdürmek  istemedi.Çünkü onun bu konuda hassas olduğunu biliyordu.Yavaşça koltuğa oturdu.

"Özür dilerim.Üzüleceği düşünmemiştim."

Elif hiç cevap vermedi.Yere çökmüş öylece Sıla'ya bakıyordu sadece.

"Korkuyorsun değil mi?Yine olmaz diye.Belki de aşık olup olmadığını anlayamamaktan korkuyorsun değil mi?"

"Hayır.Bu sefer diğerleri gibi değil.Şey ben bu sefer o beni sevmez diye korkuyorum galiba."

"Gerçekten mi?Onu umursuyorsun yani.O seni sevmez diye korkuyorsun.Bu iyi birşey.Yani ona aşık olabilirsin.Çünkü hislerini önemsiyorsun."

"Bilmiyorum galiba öyle.Ben onun beni sevmesini isterdim."

"Seni sevmediğini söyleyen mi oldu ki.Umutsuz konuşma."

"Beni bir kere bile farketmedi.Arabanın önünden onu kurtarmak için çabalarken bile dönüp kim bu diye bakmadı."

"Seni görmediğine göre sevmiyor diyemeyiz.O zaman seni görmesini sağlayacağız.Görünce mutlaka sevecek."

"Ah bilmiyorum bence vazgeçmek en iyisi."

"Saçmalama istersen.Bak şöyle düşünelim.Normalde kimsenin yaşamadığı biryer burası yani çok nüfüsü yok.Ama birden şartlar beni buraya itti ve seni buldum.Belki de şartlar onu da buraya seni bulması için getirdi."

"Sıla o buraya ilk defa gelmiyor ki.Beş altı yıldır gelir  buraya ve birkaç ay kalıp gider.Yani beni bulmak için gelmedi."

"Hiç gelmeyebilirdi ama geldiyse bir sebebi var beş yıl bilmem kaç yıl farketmez bir şekilde seni bulması gerekiyor belki.Bilemeyiz.Deneyeceksin tamam mı.Kaçmak yok.Korkak olmak yok.

Elif derin bir sessizliğe büründü.Hisleri onun bu aşka hiç sahip olamayacağını söylüyordu.

~ ~ ~ ~ ~ ~

"Sıla Sılaaaaa kime diyorum ben.Buraya gel."

Sıla hızlı adımlarla mutfaktan Elif'in yanında doğru giderken bağırarak "Ne var ne?Salak mısın sen.Cidden bağırıp durma artık."dedi.

"Kızım gel yanıma bir sus.Şu kapıyı varya açamıyorum.Anahtarı falan var mı?"

"Gerçekten bazen merak ediyorum bir beynin var mı senin.Bunun için mi bağırıyorsun yani?Bir kapıyı açmak için mi?"

"Bak sana diyeyim bu kapının arkasında önemli birşey var bence.Neden kilitli olsun yoksa.Hemen açmamız lazım."

"Anahtarı yok bende.Babamın tek verdiği anahtar evinkiydi ve başka da yok.Sana diyeyim fazla heyecan yapma burda bir şey olmadığına eminim."

"His diyorum kızım sana his."

"Ayyyy senin hissine yani ha.Bu koku.Yemek yanıyor of be.

~ ~ ~ ~ ~

"Bak gördün mü?İçerde birşey yok demiştim sana."

"Dur bakalım birşeyler çıkacak biliyorum.Burda birşey yok.Burda da yok.Offf be burda da yok.Yok işte yok.

"Demiştim sana."

"Bir dakika çekil şuradan.Çekilsene kızım hadi."

Elif hızla Sıla'yı iterken zar zor farkettiği küçük gömme dolanım kapağını açmaya çalıştı.Kapak sıkıştığı için açamıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşka Sevgilerle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin