Birinci Bölüm

54 7 5
                                    

Yeni evinin eşyalarını yerleştirirken aniden derin düşüncelere daldı.Elindeki eşyaları yere bıraktı ve öylece dışarıyı izlemeye koyuldu.Mırıldanarak "Neden ben ve neden şimdi"dedi.
Düğün günü yanındaki adama bakıp hayatının aşkı olmadığını bir kez daha içinden geçirip hayır dedikten hemen sonra babasının bu evin anahtarını neden onun avuçlarına koyuverdiğini bir türlü anlamıyordu.Madem ona bir ev verecekti neden böyle bir zamanı beklemişti ki.
Babası bu anahtarı onun avuçlarına bırakırken "Madem bu kadar gerçek aşkı arıyorsun onu bulabilmek için bir fırsat veriyorum sana.Tıpkı babamın bana bu fırsatı verdiği gibi."
Evet babasına da bu evin anahtarını kendi babası vermişti.Hem de 5 tane daha çoçuğu varken.Babasının da iki tane ablası varken bu evi neden kendisine verdiğini anlayamamıştı.Babası ona "Zamanla anlayacaksın dedi.Gerçek aşkı bulduğunda anlayacaksın."
İçinde tekrarlayıp durdu gerçek aşk ve sonra suratını buruşturdu.Gerçek aşkı bulabileceğine inanmıyordu.Asla bulamayacaktı.Zaten babasının onu buraya göndermesini çok saçma buluyordu.Gerçek aşkı bulacaksa orası bu ev kesinlikle değildi.Etrafında kimsenin olmadığı bir evde gerçek aşkı nasıl bulabilirdi ki zaten.Bu düşüncelerden kurtulamayacağını farkedip başını hızla salladı ve durduğu yerden birkaç adım atıp duraksadı.Eşyalara baktı.Eğer düşüncelerinden sıyırmazsa eşyaların dağınık kalacağını farkedip tekrar yerleştirmeye karar verdi.Uzunca bir süre ev yerleştirmeye devam etti.Daha fazla devam edemeyeceğini anlayıp koltuğa bırakıverdi kendini.Sonra da "Şükür ki özel eşyalarım dışında başka birşey getirmek zorunda kalmadım.Yoksa bu koca evi tek başıma halledemezdim."
Tam yorgunluğunun etkisiyle uykuya dalacakken yine aklına takılıverdi.Gerçek aşk.Peki nerde ve ne zaman karşısına çıkacak.Madem gerçek aşk vardı neden bu zamana kadar bulamamıştı.Aklında gerçek aşkın varlığını sorgularken uykuya daldı.

Aşka Sevgilerle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin