Sabah çalan aptal alarmın sesi ile uyandım ben kim miyim ben Lara KARASOY. LARA ÖZEL OKULARININ ve KARASOY HOLDİNGLERİNİN varisi. Yer altı dünyasının korkulu rüyası namı diğer KIZIL ATEŞ annemle babam ben küçükken ayrılmışlar 17 yıldır annemle yaşıyorum. Tabi ki annemle kalmıyorum kendi evim var. Yer altının 1. mafyasıyım şimdi ne mi yapıyorum okul için hazırlanıyorum. Bu gün okulun ilk günü hemde lanet olası doğum günüm 5 yıldır olduğu gibi bu gün akşam ben, sude, annem ve pek gerekli olmayan babam oturup akşam yemeyi yiğip benim doğum günüm için pasta kesicekmişiz. Her sene neden böyle bir gün olduğunu düşünüyorum. Saçlarıma da son bir kez bakıp aşağıya indim sudenin de hazır oldğunu gördüm ona da hadi deyip arabanın anahtarlarını alıp çıktım korumaların yedek anahtarları olduğu için arabalara getirmişler. Biz de sudeyle arabalara binip gaza bastık sude benden daha yavaş sürüyor okulun yaklaştığımı görünce hızımı artırarak dirft atarak giriş yaptım. Sude gelen kadar bir sigara yakıyım dedim. Sigaramı bitirmeme yakın biri tabi o biri sude dirft atarak okula girş yaptı. Ben sigaramı bitirince beraber sınıfa doğru ilerledik sınıfa girince gözlerim direk orkunu aramaya başladı ama yoktu galiba geç gelicekti tam arkamı dönmemle orkunla karşılaşmam bir oldu. Yanağıma ufak bir buse kondurduktan sonra konuşmaya başladı.
-Naber aşkım.
+İyim hayatım sen nasılsın?
-Bende iyim gece için heycanlı mısın?
gece ne vardı. Of unutum tabi ya benim doğum günü partim var.
+Tabi ki hayatım hemde çok heycanlıyım bakalım mafya sevgiline nasıl bir parti hazırladın?
-Mafya sevgilime unutamıyacağı bir hediye aldım olmaz mı?
dedi elindeki siyah kutuyu bana verdi. Bende nazikçe kutuyu alıp dudağına minik bir buse kondurdum.
Kutuyu açtığımda 2 tane farlı çakı seti 1 tanede özel yapım silah üstünde ikimizin adı yazıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM HAYATIM BENİM KURALLARIM
Novela JuvenilAnnesi ve babası küçük yaşta boşanmış. Babasından ve annesinden nefret eden LARA . 18. doğum gününde 2 abisinin olduğunu öğrenir. Bu Laranın mafya hayatını ve özel hayatını nasıl etkiliyecektir? ............................................ "SAKIN...