Intalnirea 2

13 2 3
                                    

Dupa ce plecam de la magazin eu si Frisk mergem spre casa lui Fell si Papyrus. Care arata la fel..dar nu..tocmai cutiile postale era cam distruse casa arata de parca a fost pe punctul de a fi demolata dar nu pana la capat placile vechi aratau vejtejite"Ma mir cum poate sa-i sustina chiar si pe ei doi..dar-a-mite si lucrurile din casa"mi-am spus atunci cand am ajuns la casa lor.

Frisk fiind deja mai devreme inauntru ma aduce si pe mine. Fell era pe canapea se uita la tv iar papyrus nu era acasa ,fiind seful pazei regale in acest univers era mereu ocupat . El fiind aici capitanul gardei regale. Ii spun lui Frisk sa mearga spre bucatarie cu ce am cumparat si eu ma asez langa Fell si imi verific telefonul iar dupa ma uit la poza mea cu celalalt sans..Fell vazand vine foarte aproape de mine si sugereaza sa facem o poza eu zambind accept si dupa ce fac poza ma intreaba daca am planuri mai tarziu iar eu ii spun ca nu.

UF Sans: Deci esti liber mai incolo huh..

Eu:Da, de ce? se intampla ceva mai tarziu?..

UF Sans: Nu.. doar ma intrebam....daca ai vrea sa iesi cu mine mai incolo..*ma apuca strans de mana dreapta si se uita in gol rosind*

Eu stiind despre ce vorbea am inceput sa rosesc aprins si..am spus ''bine..ne vedem mai tarziu" el auzind a inceput sa zambeasca si dupa ce am facut schimb de numere(in cazul in care plec si e momentul in care el vrea sa ne intalnim) eu ma ridic ii mangai usor capul ma duc si imi i-au lucrurile mele de mancare si plec sa ma plimb prin snowdin si prin waterfall..asa cum ma asteptam. Nimic nu semana cu ce stiam ori era darapanat or distrus nici statuia cu umbrela nu mai era la fel si nici nu mai suna la fel dar am continuat sa merg.

Aventura mea in UnderfellWhere stories live. Discover now