In momentul in care ajunge inauntru ,alex vede urme de lupta si maincare.
Vazand acestea, realizeaza cele intamplate ,si merge prin jur. In cele din urma il gaseste pe fell si il intreaba "in numele lui dumnezeu ce s-a intamplat aici?"
Fell: paai...Frisk e esenta problemei asta e tot ce-mi pot aminti
Alex aplecandu-se jos il ajuta pe fell sa se ridice.
Fell: mersi..
Eu: N-ai pentru ce , acum..unde-i pachetul ala de oase ambulante? *se uita dupa papyrus si il aude pe fell chicotind, dupa acestea el zambind se teleporteaza la el punandu-si mainile pe soldurile lui uitandu-se fermcator la el spunand.* Ceva amuzant?
fell dintr-o data se imbujora si se uita in ochi mei pierzandu-se in adancime-a lor verzuie incat nu mai poate face propozitii intregi
Fell: N-Nu..nimic, doar ..gluma e-era amuzanta.
Eu: Heh..dragut. cum aceste cuvinte sunt spuse alex se apleaca in jos si ii saruta fruntea lui fell, acesta chicotind usor, alex perzandu-si zambetul, fell il intreaba daca ceva e in-neregula. Alex se pregatea sa-i spuna cand-..
Frisk: *alearga in jos pe scari urmarit de papyrus*
Papyrus: Omule!! Manaca-ti spaghetele!!!
Frisk refuza in continuare si fuge in continuu. Alex pasind nervos ii face sa sara si cu magia sa speciala si cu o ridicare de mana ii leviteaza pe papyrus si frisk in aer deasupra lor. Ei se uitau suprisi la mine, dupa care papyrus spune nervos
Papyrus: Indraznesti sa-l atingi pe maretul capitan sef Papyrus?!
Eu: Teoretic nu te ating, ba din contra gravitatia o facedupa ce chicotesc putin, ii las pe amandoin jos, papyus cazand in fund si incepand sa tipe si sa planga in sinea lui, apoi se ridica si vine spre mine nervos cu un os cu capat ascutit, eu avand un ranjet mare pe fata imi ridic palma si-i posed sufeltul tragand-ul aproape de mine, si provocandul sa o faca aratand in sus si vazand ce parea sa fie gaster blasters, in varianta..mai unica.
Cu o pocnire de degete Fell ne opreste si ne separa, el mergand la fratele lui iar frisk la mine indepartandu-ne. eu ma icrunt putin si ies pe veranda, trantind usa. apoi doar plec, spre waterfall , teleportand un bilet catre fell(imi pare rau ca tot vorbesc la pers 1 apoi a 3-a despre mine, si imi pare rau ca derutez multa lume, daca o fac)
YOU ARE READING
Aventura mea in Underfell
FanfictionPe scurt in loc de partea a doua...fac o carte in care cumva eu ajung in Underfell in loc de Undertale. Sper sa va placa.