Dupa acea lumina orbitoare ajung iar pe o poteca de zapada dar aceasta nu semana cu cea pe care am fost la inceput, pana si cerul parea diferit...avea o tenta de rosu aprins cu putin alb ceea ce nu era normal"Ce..se petrece aici?.." mi-am spus eu mergand incet pe carare ajungand ,iar ,la stalpi care de data asta erau...mai rupti putin si mai diferiti pun mana pe unul din ei si cum ma uitam eu in jos ,stalpul se crapa pana la limita.
Eu dandu-ma putin la o parte intrebandu-ma cine ar putea face o asemenea fapta. Iar in spatele meu apare cineva cu o voce groasa care imi spune aceleasi lucuri pe care le spune-a si Sans asa ca ma intorc zambind si cand o fac il vad pe sans dar..putin schimbat"Heh ti-ai schimbat look-ul huh" spun eu zambind putin punandu-mi mainile in buzunar. Sans se uita ciudat la mine ca si cum nici macar nu ma recunoaste"Umm..ne-am mai intalnit inainte?.." spune el uitandu-se la mine ca si cand as fi fost un strain. Eu uitandu-ma putin mai atent la el vad ca nu seamana de loc cu acel Sans pe care il stiam eu"Oh tu esti Fell..heh..am uitat." spun eu uitandu-ma intro parte putin stanjenit.UF Sans:Deci si tu stii porecla asta..din ce dimensiune esti?
Eu:Pai..nu chiar o dimensinue..ai pute-a sa o numesti "lumea reala"..
UF Sans:Lumea reala huh..suna interesanst.
Eu: Da sa zicem..dar nu se compara cu locul asta.
UF Sans: Heh..De ce nu megrem noi undeva..
Fell spune atunci cand ma apuca de solduri(el fiind putin mai scund decat mine) si ne teleporteaza catre laborator.."*suspina* o luam de la iceput" imi spun eu in sinea mea cand ajungem in laboratorul lui Alphys.
YOU ARE READING
Aventura mea in Underfell
Hayran KurguPe scurt in loc de partea a doua...fac o carte in care cumva eu ajung in Underfell in loc de Undertale. Sper sa va placa.