confesiunea

10 2 6
                                    

Scuze că nu am mai postat Am fost cu școala și altele și n-am avut timp
‹————————————————————————————————————›
După ce vizitez casa lui Undyne & Napstablook , ambele fiind în condiții acceptabile. Continui deja mâncând jumătate din mâncarea cumparata. La câteva momente după ce ajung in hotland primesc un apel "da?" Spun înfundat fiindcă mai aveam putina mâncare.
Fell: uhh..Alex ești pe lângă hotland?
Termin de mâncat și spun gros și clar dupe ce imi dreg vocea putin "da, de ce?". Fell auzind acel ton se scutura având fiori pe sira spinari spunând timid "P-Pai sunt in fața hotelului lui MTT. S-Si sunt gata de întâlnire." Eu auzind mă îmbujorez zâmbind puțin spunând intro voce joasă și blânda "ajung imediat sansy~"
Amândoi închidem iar eu o i-au la drum spre hotel. Dupa putin timp apar in spatele lui fell și pun mâinile ușor pe șoldurile lui spunând "boo" făcând-ul sa se sperie și să sară puțin, ochiul lui strălucind, cu mana lui în sus un os cu vârf ascuțit aproape de capul meu. Eu văzând mă salt in sus facand o saritura pe spate "sunt eu chill" spun eu îngrijorat. Fell vazandu-ma face că osul sa dispară ochiul lui revenind la normal. "O-Oh" se îmbujorează și îmi dă un trandafir. Luand trandafirul ma imbujorez putin și o miros adânc. "Mersi." Spun eu zambind si chicotind puțin. El zâmbind im spune "haide până nu ne pierdem rezervarea"
Eu: ok *il apuc pe fell de braț si mergem înăuntru*
Mergem spre restaurant după ce fell vorbește cu recepționera care ne conduce la masa. fell imi așează scaunul pentru a mă aseza eu îi sărut obrazul și mă asjez el după aleargă la locul sau si se aseaza la fel. Pe fundal se auzea muzica normala ca atunci cand celalalt sans a avut intailnire cu cealalta Frisk. Surprins ca comanda a venit inainte sa comandam ma face sa ma intreb daca nu cumva el a facuto inainte. Dar ma face si sa ma intreb de unde stie ce as fi comandat.

Oricum dupa ce mancam si vorbim despre noi...eu fiind mai vorbaret de fel, ne plimbam prin waterfall pe langa rauri tinandune de maini si razand cum il ascult pe el spunandu-mi povesti despre experientele sale cu gatitul fratelui sau..

Eu: Deci el chiar a dat foc la..

Fell: Dap de mai multe ori de cat pot eu sa numar haha..

Eu: *sigh* wow tu chiar l-ai ajutat ceva nu gluma.
Fell: daaa...poti spune asa..

Cum termina fraza fell si cu mine ne asezam pe jos uitandu-ne la pietrele de pe tavan de parca erau stele

cum ii tin mana si i-o mangai il tin aproape de mine. El dintr-o data se redica si se holbeaza putin cu ochi mari albi. Apropiinduse incet de gura mea imi shopteste..."te iubesc " si ma saruta incet(da stiu nu are buze si toate cele dar nu bagati de seama, cum face cu celelalte versiuni atunci??...oricum sa reveninm) si bland se urca pe mine. dupa un sarut lung ne teleporteaza acasa in camera lui acolo el ajunge in pat si eu in picioare . El rotindu-ma im scoate tot si ma arunca in pat peste el. Restul e poveste.. ;3


Aventura mea in UnderfellWhere stories live. Discover now