Dupa ce ajungem la laborator si intram inauntru ne intalnim cu Alphys si Mtt care nu arata la fel..

Ei(MTT este un el si Alphys este o ea) se uita socati la noi..mai ales alphys la mine.Fell imi spune sa astept si el merge sa vorbeasca cu Aplhys despre faptul ca eu nu sunt de pe aici si ca trebuie sa ma faca sa ma intorc eu intervin si le spun despre faptul ca stiu dspre universuri alternative cat si despre puterile lor si despre faptul ca acest loc este un joc o copie bazata pe originalul joc ei la inceput nu m-au creezut in afara de Fell care mi-a luat spatele si ma ajutat sa le explic situata ca atunci eu am inceput sa le spun despre cum deja leam intalnit celelalte versiuni ale lor si i-am ajutat sa aibe un final fericit ,iar dupa ce le-am aratat lucrul care m-a adus aici Alphys imi spune ca faptul ca s-a crapat a declinat forta actuala a medalionului facandul sa ma duca spre ei, avand o oarecare legatura iar eu o intreb cum ma pot ajuta sa-l refac si sa ma duc unde trebuie.Alphys imi spune ca va avea nevoie de timp si de medalion ca sa poata gasi o solutie.
eu îi dau medalionul si îl intreb pe Mtt daca nu ar avea cateva haine de imprumut fiind o vedeta asa de renumita n-are cum sa nu aiba haine de schimb.
MTT:Desigur draga! Am cateva haine daca vrei sa le probezi
Eu:Ok. Daca Fell nu are nimic inpotriva sa mai astepte putin
UF Sans: Nah.E ok..atat timp cat nu va dura prea mult
MTT: Stai cam Sansy la ce forma are nu va dura prea mult
Eu: Haha..sa megrem o data.
Ma incrunt putin atunci cand il apuc pe Mtt de una din mainile sale si megrem sus sa ma schimb..
Nu dupa mult timp merg jos intr-o jacheta neagra de piele stransa cu fermuar rosu arpins si cu niste pantaloni tot de blugi elastici tot nergri cu dungi orizontale rosii si cu niste tenesi rosu cu alb.
Eu: Si..cum imi sta?
Fell se imbujoreaza si zambeste stanjenit spunand "B-Bine..heh" si Alphys se uita la mine si imi spune ca arat bine si dupa merg cu Fell afara din laborator si ne teleportam iar.
Alphys: si tu ai vazut nu..?
MTT: Dap se pare ca Sansy are ceva pentru acesta..heh
YOU ARE READING
Aventura mea in Underfell
Hayran KurguPe scurt in loc de partea a doua...fac o carte in care cumva eu ajung in Underfell in loc de Undertale. Sper sa va placa.